Hjälp att hitta hotel Akers Brygge, Oslo !

Diskussion i 'Hotell' startad av TorbjornMieden, 16 April 2013.

1. TorbjornMieden

TorbjornMieden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej.

Jag och en kollega gick runt Akers Brygge i Oslo för några veckor sen, där hade det öppnat ett nytt hotel som jag inte minns namnet på, jag tror det var ett Choice men enligt deras hemsida så har dom inget hotel där i Akers Brygge.

Kan någon komma på vilket hotel jag tänker på, det ligger precis ovan ett av dom parkerings garage som finns där..

Tacksam för hjälp

2. Randy Marsh

Randy Marsh Medlem

Land:
    Norge Norge
  3. TorbjornMieden

TorbjornMieden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  4. Randy Marsh

Randy Marsh Medlem

Land:
    Norge Norge
    Det ligger egentligen inte på Aker Brygge men på Tjuvholmen, dit man kommer om man fortsätter att gå utmed vattnet förbi Aker Brygge :)

De har haft en del inkörningsproblem, men det kan hända att det har blivit bättre nu:
    http://www.dn.no/privatokonomi/article2542214.ece

5. Jensik

Jensik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bodde där i veckan nu och kan säga att det har blivit betydligt bättre Inget av det in dn artiklen upplevde jag.
    Var en fin upplevelse. Personalen var mycket serviceminded och trevlig & jag blev gratis uppgraderad till ett bättre rum än jag bokat. Trevlig restaurang också, med god mat & vin :)
    Kan varmt rekommenderas.
    Spöade Hotel Kämp (HEL) med hästlängder vill jag säga (bodde där i veckan också, Kämp känns lite överskattat tyvärr - hade förväntat mig mer av den vistelsen).

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!