Senaste nytt

Hittar ej ita matrix biljett

Rich

Medlem
Kollar biljetter till Singapore precis innan jul åt en vän. Hittade denna biljetten i ita matrix men hittar inget liknande på qatars hemsida, expedia eller liknande. Bör jag be henne vända sig till en resebyrå eller hur ska man få tag i biljetten? Finns biljetten helt enkelt inte?

Om någon har tid och lust så får de gärna hitta en så billig ekonomibiljett som möjligt åt min vän.

Varifrån vill du börja din resa? Köpenhamn
Var är din destination? Singapore
När vill/behöver du resa ut? 20-24 december
När vill/behöver du komma hem? 5-10 januari
Hur länge vill du vara borta?
Hur många personer som skall resa?
I vilken kabinklass? Ekonomi
Med vilka flygbolag vill du flyga med?
Vad är din budget?
Vad är det viktigaste för dig? Korta och få byten
Vill du stanna annanstans utöver destinationen?
 

Dr. Miles

Expert
Du kan inte länka ITA Softwares resultat (inte längre), därför det är bäst antingen att ladda upp screenshot eller att skriva flyginformaiton.
 

Rich

Medlem
cph-sin.jpg
 

agehall

Medlem
Problemet är att det inte finns plats i S. Planen ser rätt fulla ut, så ITA Matrix har fel vad gället platstillgången.
 

AABack2ARN

Medlem
Du måste även försäkra dig om att det är rätt POS (Point of Sale) - dock tror jag inte detta är problemet i just detta fall utan snarare att ITA Matrix har felaktig information om tillgänglighet.

Enligt Expertflyer är den billigaste tillgängliga bokningsklassen Y på utresan och J på hemresan. De tillåter väntlista på några fler klasser. Men några riktigt billiga biljetter på just de flighterna tror jag blir svårt att hitta.
 
Toppen