Hitta tillgänglighet i första klass på Star Alliance via Eurobonus?

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Pushback, 15 November 2012.

1. Pushback

Pushback Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag hittar availability i First med Lufthansa men lyckas inte boka dessa via SAS EuroBonus!

ANA, Awardtravlr samt Aeroplan visar alla tillgänglighet i F på ett tiotal olika datum med Lufthansa men SAS ser inte availability på något av alla dessa datum. Jag har ringt tillbaka och testat 3 olika agenter...

Om något av dessa datum inte skulle visas alternativt att jag skulle sett availability på M & M web, så vore det förståeligt men med så många alternativa datum som syns på samtliga sökmotorer så vet jag inte hur jag ska hantera detta.

Kan någon ge mig råd om hur jag bäst går vidare eller var jag ser availability via EuroBonus?!

2. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hitta F availability med Star Alliance via Eurobonus?

Idag hade jag tur, jättebra kille på EuroBonus telefonen.
    Han såg först intemin resa men han testa på olika sätt med eller utan CPH. Jag vet inte riktigt hur han gjorde man han såg den till slut. Ring igen.

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är faktiskt möjligt att du ser stolar via ANA etc men att EuroBonus inte ser samma sak. Det är trist men så är det.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!