Hitta historiska tidtabeller

Diskussion i 'Övrigt' startad av el_pepino, 30 Maj 2016.

1. el_pepino

el_pepino Ny medlem

Hej,

Har följt forumet ett tag och nu behöver jag experthjälp. Har påbörjat ett projekt med att fylla i alla mina gamla flygningar på sidan jetitup.com. De flesta bokningsbekräftelserna hittar jag men har några flighter jag inte kan hitta.
    Är ganska noggrann och vill gärna att det ska vara rätt flightnr, tidpunkt och längd på flygningen, så därför undrar jag om det finns någon sida där jag kan söka fram historiska tidtabeller?

Jag vet flygbolag, datum och mellan vilka flygplatser.
    Primärt så gäller det China Southern och AirAsia.

Någon som har några tips var jag ska börja?

2. På web.archive.org kanske?

3. ulagun

ulagun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om det även gäller SAS flygningar skulle jag kontakta de trevliga herrarna som sköter SAS museet på Gardermoen. Har en känsla av att det finns en hel del arkiverat där. (Eller varför inte ett besök, mysig dagsutflykt, öppet söndagar)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!