Hilton World Sales - Startar 13:e maj

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av JSQ, 13 Maj 2016.

1. JSQ

JSQ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    On top of our Unlimited Bonus Promotion, I’m excited to announce Hilton’s World Sale, which will offer Hilton HHonors members up to 25 percent off at participating hotels worldwide. The sale officially launches tomorrow, Friday, May 13, 2016, but the booking window and stay period will vary depending on the region. Additional details on sale rates and booking/stay requirements are listed below:

Hilton World Sale details (may vary by hotel):

Properties in North & South America:

Guests can receive up to 20 percent off best available rates and HHonors members are eligible to receive up to 25 percent off best available rates at select brands when booking directly with Hilton. Sale only applies for guests arriving Thursday through Sunday. Limited inventory, only while supplies last.
    • Booking window: May 13 – September 2
    • Stay period: May 17 – September 6

Properties in Europe, Middle East & Africa:
    Guests can receive up to 25 percent off best available rates and HHonors members are eligible to receive up to 30 percent off best available rates at select brands when booking directly with Hilton.
    • Booking window: May 13 – September 4
    • Stay period: May 14 – October 9

Properties in Asia Pacific (excluding China):
    Guests can receive up to 20 percent off best available rates and HHonors members are eligible to receive up to 25 percent off best available rates at select brands when booking directly with Hilton.
    • Booking window: May 13 – September 5
    • Stay period: May 16 – December 31

Properties in China:
    Guests can receive up to 30 percent off best available rate when booking directly with Hilton May 13 through May 31 and 25 percent off best available rates when booking June 1 through August 23.
    • Booking window: May 13 – August 23
    • Stay period: May 15 – December 31

090034208 gillar detta.
  2. Kollade och jämförde priser på mina kommande bokningar, som jag gör då och då, och tyvärr så ser det ut som att dom har höjt HHD-priserna just innan kampanjen.

jerixon gillar detta.
  3. Andreas.Net

Andreas.Net Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kollade nu min kommande bokning i New York och där skiljer det rätt mycket mot det priset som jag hade innan, jag skall nog boka om.

/A

jerixon gillar detta.
  4. Tostarp

Tostarp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag gjorde ett litet arbete i eftermiddags och gick igenom mina nästan trettio bokningar till slutet av September. Alla är bokade under April.

Resultatet är ganska nedslående. Jag fick ner priset (per natt) på en av bokningarna med ungefär SEK400 och två andra bokningar med ca SEK150. Resten var exakt samma pris eller högre än ursprungsbokningarna.

Man kan ju inte direkt kalla det för en 'sale'...!!

Matsson, Cristoffer Cedergren och jerixon gillar detta.
  5. Matsson

Matsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    15 nätter totalt under hösten, snitt C:a 20spänn
    Billigare per natt. Helt meningslös rea, orkar inte avboka/nyboka

Cristoffer Cedergren gillar detta.
  6. Dessutom; Sale-priset är inte avbokningsbart

Matsson och Stefan62 gillar detta.
  7. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bokade precis 2 rum på Hilton Berlin till de förmånliga priset 562 Euro för 3 nätter torsdag-söndag. Bekräftade även med hotellet och de sa att jag kunde boka 2 utan frukost då båda rummen skulle få Diamond förmånerna.

Åker med min mor och morföräldrar.

JohanA, 011430121, MarSecLtd och 1 annan gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!