Senaste nytt

Hilton Statusmatchar igen - t.o.m. Diamond?

jumbooze

Medlem
Idag trillade min plat amb ihg matchning in så mitt hhonor guld uppgraderades till hhd.
Nu får man väl se vilka perks man kan få ska troligt vis resa mycket i jobbet nästa år så det kommer väl till pass
 

Henrik_B

Medlem
Off topic fråga för en nybliven Hiltongäst. Brukar det finnas ordentlig frukostservering i Hiltons club lounger, eller är det bättre att boka frukost rate?
 

Axelzon

Medlem
Fick just ett Gold Elite, vad jag kan läsa av hemsidan ingår inte lounger på den nivån. Ganska dålig status match då jag visade upp mitt guld kort hos Marriott samt de 65 nätter jag bott där i år :(
 

Henrik_B

Medlem
Off topic fråga för en nybliven Hiltongäst. Brukar det finnas ordentlig frukostservering i Hiltons club lounger, eller är det bättre att boka frukost rate?

Glöm det, bokade och såg att frukost är complimentary. BTW HH Appen är riktigt smooth. Fanns smidiga funktioner för dubbeldipp och upgrade requests. Helt fantastiskt!
 

maba

Medlem
Fick just ett Gold Elite, vad jag kan läsa av hemsidan ingår inte lounger på den nivån. Ganska dålig status match då jag visade upp mitt guld kort hos Marriott samt de 65 nätter jag bott där i år :(

Förstår inte riktigt det resonemanget, du får ett guldkort på Hilton för väldigt lite ansträngning säg max 20 minuters arbete och du är uppenbarligen inte nöjd.
.
Tycker att du istället borde ifrågasätta Marriotts program, hade du bott 65 nätter på Accor så hade du varit Platinum nu eller om du valt Hilton för dina 65 nätter så hade du inte behövt statusmatcha utan du hade varit Diamond medlem nu.

Kan f.ö. meddela att man kommer in i väldigt många Hilton lounger även med ett Guldkort ;)
 
Toppen