Senaste nytt

Hilton Statusmatchar igen - t.o.m. Diamond?

KRYSS

Medlem
Om man får en challange räknas bara "stays" då? Eller kan man räkna antal nätter på något sätt? Jag har en resa med 11 nätter bokade på Hilton i Polen och försöker matcha mitt CCG till HHG. Läser jag inläggen så verkar det vara 4 stays som gäller för att behålla statusen.

Går det att räkna nätter så är ju ett alternativ också att försöka matcha CCG till BW Diamond och sen till HHD. Eftersom hotellet har en Executive Lounge.

Hoppas någon förstår vad jag menar. :)
 
Om man får en challange räknas bara "stays" då? Eller kan man räkna antal nätter på något sätt? Jag har en resa med 11 nätter bokade på Hilton i Polen och försöker matcha mitt CCG till HHG. Läser jag inläggen så verkar det vara 4 stays som gäller för att behålla statusen.

Går det att räkna nätter så är ju ett alternativ också att försöka matcha CCG till BW Diamond och sen till HHD. Eftersom hotellet har en Executive Lounge.

Hoppas någon förstår vad jag menar. :)
Det beror ju på vad din challgenge innebär. Ofta är det ju X nätter eller Y stays som du ska uppnå, vilket man nu uppnår först.
 

JSQ

Medlem
Om man får en challange räknas bara "stays" då? Eller kan man räkna antal nätter på något sätt? Jag har en resa med 11 nätter bokade på Hilton i Polen och försöker matcha mitt CCG till HHG. Läser jag inläggen så verkar det vara 4 stays som gäller för att behålla statusen.

Går det att räkna nätter så är ju ett alternativ också att försöka matcha CCG till BW Diamond och sen till HHD. Eftersom hotellet har en Executive Lounge.

Hoppas någon förstår vad jag menar. :)
Du får boka om dom där 11 nätterna till 11 bokningar med en natt var
 

Bolle

Medlem
Men det var nog ett undantag . Ska inte funka

Litt liknende problemstilling. Jeg har en challenge fra Hilton, og ønsker å maksimere antall stay. Har booket ett hotell for 6 netter. 1. natt gjennom Hilton.com, natt 2-5 gjennom Hotels.com, og natt 6 igjen gjennom Hilton.com
Er det noen som har erfaring med om dette vil kunne telle som 2 stays, siden Hotels.com-oppholdet kanskje ikke blir registrert?
 
Toppen