Senaste nytt

Hilton Statusmatchar igen - t.o.m. Diamond?

Impendill

Medlem
Missade den detaljen.

Min poäng var bara att guld är bra (har det själv).

Vill görna ha Diamond och supporten sa först att jag behövde skicka in mitt IHG platinum för att få Diamond. När jag gjorde det fick jag ett nej eftersom att jag matchat 2016 samtidigt som folk här bevittnar om match till Diamond :/
 

Homer

Medlem
För några dagar sedan fick jag e-posten att giltigheten för min status förlängts till 2019,
men giltigheten på kortet är fortfarande oförändrad? ( Account Overview -> My Hilton Honors Card ) ?

Har ni som fått e-post om godkänd statusmatchning och statusförlängning kollat att giltighetstiden på kontot uppdaterats?
 
Last edited:

pljung

Medlem
För några dagar sedan fick jag e-posten att giltigheten för min status förlängts till 2019,
men giltigheten på kortet är fortfarande oförändrad? ( Account Overview -> My Hilton Honors Card ) ?

Har ni som fått e-post om godkänd statusmatchning och statusförlängning kollat att giltighetstiden på kontot uppdaterats?
Fick samma mail tidigare i år, och på mig så står det att statusen gäller till 2019.
Kanske tar någon dag innan systemet uppdaterat giltigheten på din status?
 

Maja

Medlem
Har ni som fått e-post om godkänd statusmatchning och statusförlängning kollat att giltighetstiden på kontot uppdaterats?

Mitt är giltigt tom 03/19. Fick aldrig någon svar på min statusmatch, trots inskick två gånger. Fick svar via DM via Twitter. Det är det enda svaret jag har fått. Har sedan kollat min status via chatten och fått svaret till 03/19 och nu kollade jag mitt kort och det stämde.
 
Toppen