Senaste nytt

Hilton Statusmatchar igen - t.o.m. Diamond?

Maja

Medlem
Och jag som har en massa stays hos BW som Diamond har inte lyckats få något svar alls på min matchning trots att jag skickat in 2 ggr. Kontaktade Hilton via Twitter och de skulle kontroller och se vad som hänt och utlovade svar inom 24h. Hoppas de löser det då jag har en hel del stays inom Hilton from slutet på juni och gärna vill få in mina 8 stays inom perioden som krävs för utmaningen.
 

Maja

Medlem
@Homer Japp, båda gångerna!

Försökte även maila Diamondsupporten men fick bara länken tillbaka att det var där jag skulle anmäla mig. Har gjort det som sagt var enligt konstens alla regler, får upp bekräftelseskärmen att min ansökan är mottagen och sedan är det bara knäpptyst.

Första ansökan skickade jag nog in för snart en månad sedan, den andra skickade jag den 7 maj. Det står att de ska svara inom 5 arbetsdagar...
 

Lollet

Medlem
@Homer Japp, båda gångerna!

Försökte även maila Diamondsupporten men fick bara länken tillbaka att det var där jag skulle anmäla mig. Har gjort det som sagt var enligt konstens alla regler, får upp bekräftelseskärmen att min ansökan är mottagen och sedan är det bara knäpptyst.

Första ansökan skickade jag nog in för snart en månad sedan, den andra skickade jag den 7 maj. Det står att de ska svara inom 5 arbetsdagar...
Det här låter inte bra, jag skickade förra veckan och har inte heller fått svar. Men för mig är det bråttom, har min första stay om en vecka..
 

bnr

Medlem
Sedärja, detta ramlade in några dagar efter min åttonde stay på ett par månader.
Rätt skönt då HHD har visat sig vara användbart!

Capture.PNG
 

Maja

Medlem
Inget mail för mig, men fick svar via Twitter att min status var förlängd till 31/3 2019. Har mailat supporten för att få en mailbekräftelse på detta också.

Har inte genomfört mina 8 stays, men har långt över 8 stays bokade i juni/juli så vem vet om de gick det eller vad de gick på. :rolleyes:
 

Andreas.Net

Medlem
Jag har HHD som är giltigt till och med mars 2018, kan jag matcha nu och få det förlängt ytterligare ett år eller måste jag vänta ?
 

Lollet

Medlem
Fick äntligen matchning (challenge) godkänd av Hilton! Fick först nej mot Nordic Choice, matchade då till mig Best Western Diamond och matcha mot det istället. Bifogade bara en stay på Nordic Choice dock.
Väldigt nöjd att ha hunnit få klart detta innan min stay i Bangkok på onsdag!
 

ahh

Medlem
Även jag matchade mitt Nordic Choice guld mot Best Wester diamond som förvånande nog blev ett Hilton honors Diamond (utan stays på BW). Så nu är det väl bara att klämma in 8 stays under sommaren på Hilton.. =)
 
Toppen