Senaste nytt

Hilton Statusmatchar igen - t.o.m. Diamond?

Thornado

Medlem
Matchat Accor Platinum mot HHD. Mejlade förra veckan till adressen som nämns i kampanjen. Skickade i går påminnelse till hilton_comments@hrcc-hilton.com eftersom jag har en bokning med en familjehögtid inom kort och var uppgraderad två timmar senare...

Hmmm... Vad skickade du in till dem för att matcha? Jag har också Accor Platinum och skickade in kopia på kortet samt kontoutdrag (med många nätter) och fick just följande svar:

Hilton skrev:
Dear Dr. Thornado,


Thank you for your inquiry regarding status match. We appreciate you taking the time to contact us.

Unfortunately, the documentation you provided did not contain the necessary information required for a Diamond tier match offer. On the other hand, we're happy to help you reach a higher tier with HHonors! Please reply with a copy of your detailed competitor stay and night activity for the last 12 months as a .doc, .jpg, or .PDF attachment along with your phone number that we have on file for verification and we will review your HHonors account for a potential fast track offer.
 

Charlie D

Medlem
Gick fort att få Diamond som SPG Platinum. Nu inväntar jag bara Hyatt Diamond. Kan man ha någon användning av dessa tre kort i Norden förutom Sheraton och Hilton i huvudstäderna?
 

staff

Medlem
Kom besked i natt -- matchad till HHD från Hyatt Platinum (i sin tur matchat från SPG Gold). Var redan HHG sedan tidigare men det var på väg att gå ut till årsskiftet.
 
Toppen