Senaste nytt

Hilton - Sämst på kundvård?

Valley

Medlem
Verkar vara något skumt med Hilton och hur de hanterar sina ärenden.

Själv har jag nu 3 olika saker på gång.
1-ännu efter 2 månader ingen uppgraderad status till guld.
Får inget svar av dem varför. Här har jag tack och lov en skärmdump som säger att jag har en natt kvar till guld att skicka dem

2-Trippelpoängen vid app-bokning. Snart 1 månad och en påminnelse

3-Garantiärendet Hampton
2 månader och ett antal mail till både hotellet och Hilton

Detta kan inte vara en slump.
Det som varit med SPG har inte tagit många timmar att få svar på.

Hur många upplever samma sak?
 

Avgeek

Medlem
Jag har generellt bara haft bra upplevelser med Hiltons kundtjänst. Snabba svar, och utan för mycket tjafs. Accor är en annan historia dock...

Provat ringa eller prata med dem på Twitter? De svarar inom typ en timme på Twitter, och är alltid mycket kompetenta
 

JimmyH

Medlem
Har samma uppfattning , använde formuläret på hemsidan om missing points inget svar what so ever efter 6 veckor och 3 försök. Mailade till slut hotellet vi bott på och fick hjälp via dom direkt så det kan va ett tips.
 

jerixon

Medlem
Jag har liknande problem. Aldrig haft det med Club Carlson då de alltid krediterar efter vistelse eller direkt när man mailar dem och tar upp problemet.
Klart Hilton är en större kedja, men trots det trist när det ej sköts!
 
Inga problem. Har haft tre olika ärenden/frågor via mail efter nyår och fått svar på alla samma dag. Likaså saknade poäng, trillade in samma dag som jag mailade in scannat kvitto.
 

Maja

Medlem
Har också fått svar på mina ärenden inom rimlig tid (var under jul- och nyårshelgen).

Himla tråkigt och jobbigt dock när det inte fungerar som det ska.
 
Toppen