Valley
Medlem
Verkar vara något skumt med Hilton och hur de hanterar sina ärenden.
Själv har jag nu 3 olika saker på gång.
1-ännu efter 2 månader ingen uppgraderad status till guld.
Får inget svar av dem varför. Här har jag tack och lov en skärmdump som säger att jag har en natt kvar till guld att skicka dem
2-Trippelpoängen vid app-bokning. Snart 1 månad och en påminnelse
3-Garantiärendet Hampton
2 månader och ett antal mail till både hotellet och Hilton
Detta kan inte vara en slump.
Det som varit med SPG har inte tagit många timmar att få svar på.
Hur många upplever samma sak?
Själv har jag nu 3 olika saker på gång.
1-ännu efter 2 månader ingen uppgraderad status till guld.
Får inget svar av dem varför. Här har jag tack och lov en skärmdump som säger att jag har en natt kvar till guld att skicka dem
2-Trippelpoängen vid app-bokning. Snart 1 månad och en påminnelse
3-Garantiärendet Hampton
2 månader och ett antal mail till både hotellet och Hilton
Detta kan inte vara en slump.
Det som varit med SPG har inte tagit många timmar att få svar på.
Hur många upplever samma sak?