Senaste nytt

Hilton Promotion Code

Bibinski

Medlem
Får du någon utav dessa att funka fortfarande (förutom specifika corporate discounts som jag ogärna använder ifall de får för sig att kolla) ?
 

Homer

Medlem
jodå, men inte på alla hotell och inte alltid, exempelvis så fungerar Team USA fungerar nog bara på hotell i USA
 

agehall

Medlem
jodå, men inte på alla hotell och inte alltid, exempelvis så fungerar Team USA fungerar nog bara på hotell i USA

Nja, just den koden funkar lite överallt. Men det verkar som att Hilton, rent allmänt, har dragit ner på vilka och var koder funkar. Man får prova sig fram en del.
 
Last edited:

Bibinski

Medlem
Lyckades faktiskt få TEAM USA att funka på Hampton i Warsawa nu men när jag kollar på rate details så finns där en asterix bredvid 4 av 5 nätter (priset är nästan hälften mot första natten) och enligt sidan innebär asterixen "rate change during stay". Innebär detta bara att "priset inte är det samma för samtliga nätter" eller "vi kommer ändra priset under din vistelse" ? :p

EDIT: TEAM USA koden verkar bara gälla Hampton by Hilton hotell om detta inte klargjorts tidigare i tråden.
 
Last edited:

Bibinski

Medlem
Nej inte alls,
Jag gjorde en slumpvis test av 0002635191 Chicago 26/4 , då gäller den på nästan alla hotell, även Conrad och Waldorf Astoria.

Du såg att det fanns två koder? 0002635191 och 2635167
Ok, rättelse : De två koderna verkar bara gälla på (de flesta) Hampton by Hilton & Hilton Garden Inn i Europa. Har man väldig tur kan man få den koden att funka på andra hotell i Europa. Har testat London, Amsterdam, Warsawa, Stockholm, Berlin, Barcelona, Milano, och Rom. Av alla dessa städer var nästan alla ovan nämnda hotell giltiga + 1 Waldorf Astoria i Rom :)
 
Last edited:

swadabe

Medlem
Använde precis PR13CB för bokning i Dubai. 20% off.

Nån som vet vad ursprunget för den koden är? Eftersom det inte står något specifikt företag och det verkar som att vem som helst kan använda det utan att "fuska"..
 
Toppen