Senaste nytt

Hilton Promotion Code

Najk

Medlem
Använde N0041604 för Hotell i New Orleans nästa vecka.
Hade bokat rum tidigare, ett standard Exec floor för 339$/natt. Nu släpptes fler rum och då funkade även MVP koden.
Nu blev det Junior Suite Exec floor för 255$/natt istället.
 

mry

Medlem
Det känns snart som man borde göra en sökmotor som provar alla koder som man känner till på Hilton så man alltid kan boka det billigaste :)
 

henke12

Medlem
Håller på att mixtra med dessa koder för ett besök i SFO nu.. Om jag bokar med MVP-priset..

Gäller fortfarande Triple-points kampanjen?
och de andra Gold-fördelarna?
 

flmartin

Medlem
Gammal tråd, men överskriften funkar!
Om man använder Promotion Code tex PR11PN för public sector, är den raten giltig för att räknas som stay/ ger poäng?
 

drW

Medlem
Funkade så för mig i alla fall när jag använde koden för ett och ett halvt år sedan. Har haft svårt att hitta någonstans den funkat sedan dess.
 

Bibinski

Medlem
Finns fler koder
PR09PN

PGLL01 Promotion/Offer code
Team USA - 0002635191; 2635167 for some. corporate account
Är koderna du listat här för offentlig sektor-anställda eller är detta något annat ?
Funkar f.ö inte när jag försöker boka (AMS & WAW maj/juni)

Jag har även en fråga gällande AAA-rates:
Är det värt att gå med i Motormännen tex för att få nyttja dessa ? Jag kollar nu på rum i Warsawa och Amsterdam men AAA ger inte mer än 5% på mina datum (mot förbetalda rum är AAA tom dyrare), brukar det vara bättre än så ?

Och slutligen: jag kanske ska vänta några dagar och se vilka promotions Hilton drar igång i mars ??
 
Last edited:
Toppen