Hilton Promotion Code

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av Najk, 8 Januari 2013.

1. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hittade följande Promotion Code för Hilton: PR13CB

Som jag har läst mig till så gäller koden för "personal, non-business travel for Hilton’s corporate partners who have negotiated rates"
    När jag har kollat på hilton.com så ger den 20% rabatt. Är det någon som har erfarenhet av denna kod eller andra på Hilton?

1 person likes this.
  2. tourist

tourist Medlem

MVP-koderna är fritt fram att använda för alla HH-medlemmar, ibland ger de ingenting, ibland är de väldigt användbara. Stor fördel att de inte ger förbetalda priser.
    Hampton®, Doubletree® and Embassy Suites® hotels 0560041604
    Hilton®, Hilton Garden Inn® hotels and at select U.S. Hilton Grand Vacations Club® locations N0041604

1 person likes this.
  3. Provade dessa och ingen av koderna gav något för hotel i IST och BOM som jag bokade nyss och förskottsbetalade.

4. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ok, testade pr13cb på stockholm och bcn för boende i mars 2013 och då funkade det

5. Johan Pfeifer

Johan Pfeifer Medlem

Land:
    United Kingdom United Kingdom
    Jag sparade just $50/natt (nästan 25%) på Hilton San Francisco Airport Bayfront mha MVP-koden.

1 person likes this.
  6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Grattis! Signade du upp för den där challengen alltså?

7. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag insåg just att även om man är inloggad som HHG, så måste man använda koderna för att få rabatten. Jag trodde den skulle appliceras automatiskt.

Ska det verkligen vara så?

8. tourist

tourist Medlem

Ja. Ibland ser man att i bokningen gjord med MVP-koderna står det ungefär (ur minnet) "för HH-medlemmar, ska inte erbjudas aktivt".

Jag bor oftare på Hampton Inn och Hilton Garden Inn än på Hilton, alltid utan förbetalning, och jag får bästa pris med MVP-koderna respektive AAA ungefär lika ofta.

9. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ok, men man måste alltså peta in de där förbannade koderna hela tiden? :(

Jag hade hoppats på att de applicerades automatiskt när man var HHG/HHD. Då blir det väl till att göra om de 13 bokningar (över två veckor) som jag gjorde i helgen då...

Platinum, jumbooze, Johan Pfeifer och 1 annan gillar detta.
  10. Johan Pfeifer

Johan Pfeifer Medlem

Land:
    United Kingdom United Kingdom
    Upptäckte just att jag fått dubbla poäng på Hilton Garden In San Mateo trots att de var listade som ett av hotellen som inte deltog i kampanjen. Tack för det!

Gus gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!