Senaste nytt

Hilton "Points unlimited"

Gerad88

Medlem
En liten fråga. När jag går in på Promotions så kan jag inte längre se Points Unlimited bland mina aktiva offers. Är registrerad på points unlimited sedan länge och normalt brukar den finnas där, men inte längre. Någon fler med samma problem? Testade att registrera mig igen och fick meddelandet att jag redan var registrerad. Men jag kan som sagt inte längre se att jag är registrerad.
Detsamma för mig :-/
 

Gus

Medlem
Nu är denna kampanjen snart över! Jag har 4 stay, alltså får jag 10 000 + 2 000 poäng om jag bor en natt före 5 maj :). Någon som vet om jag kan boka ett random hotell för 5000 poäng och checka in online? Kanske tom med digital key? Eller måste man verkligen bo på hotellet, som det är med flygpoäng?
 

Jönsson

Medlem
Nu är denna kampanjen snart över! Jag har 4 stay, alltså får jag 10 000 + 2 000 poäng om jag bor en natt före 5 maj :). Någon som vet om jag kan boka ett random hotell för 5000 poäng och checka in online? Kanske tom med digital key? Eller måste man verkligen bo på hotellet, som det är med flygpoäng?
Ja, du får 2k+10k för femte natten. Du kommer inte få några poäng om du inte fysiskt närvarar på hotellet.
 
Last edited:
  • Gilla
Reactions: Gus

Gus

Medlem
Ja, du får 2k+10k för femte natten. Du kommer inte få några poäng om du inte fysiskt närvarar på hotellet.
Jag var kanske lite otydlig. Men jag vill inte (eller snarare kan inte) bo på något hotell. Hade hoppats att Hilton här i Sthlm skulle kosta lite mindre fram till söndag, men icke. Okej, så inga poäng även om jag kör online check in?
 

Jönsson

Medlem
Jag var kanske lite otydlig. Men jag vill inte (eller snarare kan inte) bo på något hotell. Hade hoppats att Hilton här i Sthlm skulle kosta lite mindre fram till söndag, men icke. Okej, så inga poäng även om jag kör online check in?
Nix, inga poäng.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Gus

Medlem
Hilton Slussen har inte ens digital check in.
Nej hade jag bokat Hilton Slussen så skulle jag ha bott där, bor ganska nära. Men jag vill inte betala 28 000 poäng för att få 12 000 poäng. Jag tänkte mer på något hotell i typ Egypten eller Indonesien för 5000 poäng per natt.
 

taxvalp

Medlem
Okej. Ursäkta mitt tjat men hur märker de att jag inte bor på hotellet? Eller svaret är kanske givet, jag hämtar aldrig ut en nyckel? Om jag kör digital key då?

Den här frågan dyker upp på diverse forum emellanåt och konsensus tycks vara att det inte fungerar utan att fysiskt visa sig på hotellet.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen