Senaste nytt

Hilton Points Activity i ofas

jumbooze

Medlem
Hej,
Är det någon mer än mig som har en "activity list" som har ett stort gap sedan den 20:e aug?

Jag ser poäng & stays har räknats upp men inget i listan av händelser förrän en points redemption igår.
Verkar som IT strul... Har ni ändå fått Miles and More miles för kampanjen?
 

Tonton

Medlem
Något konstigt är det.

Har 3 stays sedan 18/8. Ingen av dessa har kommit in. Dock så har jag fått min milestone-bonus för en av dessa vistelser :)

Men men, det är säkerligen bara något litet fel. Bara att sitta lugn i båten (flyget? :) ) och invänta att det kommer i fas igen.

1b30080f282cffac682e9f0ff7d7b351.png
 
Jag hade en maildiskussion med dem i morse angående ett annat problem (bokningar som inte syns i appen/på hemsidan) och fick till svar att de har stora IT-problem just nu "men jobbar på det".
 

Treo

Medlem
Poäng, stays/nätter och receipt/kvitto brukar vara totalt osynkade (använder nästan enbart appen) i flera veckor efter att jag bott på Hilton(gruppen) senaste året. Såvitt jag minns brukar poängen uppdateras först och inom kanske 3-5 dagar.
För min del har det alltid blivit rätt till sist.
 
Lite OT, tänkte höra om en stay bokas 25DEC- 1JAN. Alltså att den löper över till nästa år. Vart hamnar poängintjäningen?

Delas den upp eller hamnar allt under 2019?

Någon med olika erfarenheter baserat på olika Hotell/regioner?
 

Tonton

Medlem
Lite OT, tänkte höra om en stay bokas 25DEC- 1JAN. Alltså att den löper över till nästa år. Vart hamnar poängintjäningen?

Delas den upp eller hamnar allt under 2019?

Någon med olika erfarenheter baserat på olika Hotell/regioner?

Min erfarenhet är att det är datumet du checkar ut som gäller. Någon får gärna rätta mig om jag har fel :)
 
Toppen