Senaste nytt

Hilton Metropole London - var ska man bo ?

Kricka

Medlem
Har ett par nätter på Metropole nästa vecka men undrar var man skall
(försöka) bo ? Finns väl två torn/wings om jag kommer ihåg rätt men
något av dem är fräschare än det andra ? Är HHG om det nu hjälper..
 

fcx

Medlem
Efter två kassa stays på rad på Metropole skulle jag rekommendera att man försöker få rum på Hilton Paddington :p

De orenoverade rummen är rätt sunkiga, be om att få ett som renoverats senaste åren.
 

Kricka

Medlem
Efter två kassa stays på rad på Metropole skulle jag rekommendera att man försöker få rum på Hilton Paddington :p

De orenoverade rummen är rätt sunkiga, be om att få ett som renoverats senaste åren.

Paddington har tidigare inte fått några höjdarrecensioner..! Med tanke på hotellpriserna
i London så tog pre-paid/non-refundable så det blir nog svårt att byta Ska be om
renoverat rum - tack för tipset @fcx
 

Jönsson

Medlem
Rummen som ligger i samma flygel som konferensanläggningen är renoverade 2012. Supperior-rummen är renoverade 2013. Fråga som sagt efter ett renoverat rum.
 

Tommy

Medlem
Jag tycker att metropole är bättre än Paddington alla dagar därmed inte sagt att metropole är i topp men jag har bott där många gånger även efter vår något dåliga inchecknings upplevelse.
 

NotRyan

Medlem
Enda fördelen med Paddington framför Metropole är just Paddington Station, du har krypavstånd till tåget.

På Metropole föredrar jag West wing, alltså den som ligger längst bort från repan.
 

011430121

Medlem
Jag har inte så stora krav på livet, men föredrar Paddington tycker att deras lounge och frukosten i matsalen är bra.
Väldigt varierade utsikter från de olika rummen.
I ”området”finns även
9f58e2d55d67b28c1f6c8735c8ce5749.jpg

Kommer att bo där i slutet av juli och natten efter på Paddington
 

Tonton

Medlem
Jag har inte så stora krav på livet, men föredrar Paddington tycker att deras lounge och frukosten i matsalen är bra.
Väldigt varierade utsikter från de olika rummen.
I ”området”finns även
9f58e2d55d67b28c1f6c8735c8ce5749.jpg

Kommer att bo där i slutet av juli och natten efter på Paddington

Jag föredrar Hilton Hyde Park över både DT Hyde Park samt Hilton Paddington.
 
Toppen