Hilton Manhattan East eller Double Tree Metropolitan

Diskussion i 'Hotell' startad av jimmy_h, 6 Maj 2016.

1. jimmy_h

jimmy_h Medlem

Har bokning för kommande weekend på Manhattan East och Metropolitan, vilket ska jag välja? Är diamond

2. Känner inte DoubleTree Metropolitan, men Manhatten East
    + bra frukost
    - små rum

3. Christiansson

Christiansson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag gjorde samma val för ett par veckor sedan, East var några hundringar billigare för 4 nätter så jag valde det. Läget var jättebra, trevlig personal, gratis ok frukost för Diamond (äggröra, korv/kalkon, bacon, potatis, bagels, bröd, skinka, ost i små fyrkanter, frukt, blaskigt kaffe och juice), uppgraderad till high floor, ok men lite slitna rum, bra sängar, ljudisolerat, tyst och bra AC, ingen restaurang, halvtaskig bar. På det hela rätt hyfsat NY hotell, men inget att skriva hem om. Har bott på bättre och sämre i samma prisklass - ca $250 per natt.

Cheers,
    /JC

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!