Hilton London Bankside

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av BusinessClass, 4 November 2015.

1. BusinessClass

BusinessClass Redaktör

IMG_1341

Inledning I hjärtat av Londons Bankside ligger det senaste hotellet i Hiltons London-portfölj, Hilton London Bankside. Med sitt läge på Great Suffolk Street är hotellet ett perfekt ställe för en weekend. Jag bestämde mig för att testa det nyöppnade hotellet när jag hade en sen tillställning i London. Hela hotellet andas av en fräsch design…

Se hela inlägget

2. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hotellet ser riktigt trevligt ut, det ska jag testa vid tillfälle när jag har ärenden söder om floden.

(Ps. en och annan märklig översättningsmiss ("Eftersom jag hade en funktion att närvara på", "förtäckt Conrad") men annars fina bilder och, äntligen, mer personligt).

Walter och Golfkillen gillar detta.
  3. Golfkillen

Golfkillen Medlem

Håller med Agö, mer personlig som gör den mer intressant att läsa. En del översättningsmissar samt särskrivningar men inget som stör nämnvärt.

Helt klart ett fall framåt.

Walter och Jensik gillar detta.
  4. Jensik

Jensik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag håller med @Agö och @Golfkillen , betydligt trevligare att läsa än vad som har lagts upp under senare tid på förstasidan.
    Vem har gjort recensionen?

5. Moco

Moco Medlem

Vem är "jag"?

doc och Jensik gillar detta.
  6. Granström

Granström Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är detta en recension av Ramsey Qubein? Han kan uppenbarligen skriva, och det här är mer personligt och bra mycket bättre än tidigare recensioner! Vågar han bara vara lite kritisk ibland kan det här bli bra!

7. bossefin

bossefin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Håller med att detta helt klart är ett steg framåt mot en del tidigare recensioner.

8. Napapijri

Napapijri Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag vill absolut inte gnälla för gnällandes skull, men 24st "jag" i en relativt kort artikel är inte annat än dålig journalistik.

Christian R gillar detta.
  9. Walter

Walter Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej. Det är dålig svenska.

10. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan inte ha varit en allt för van hotellgäst, överraskad att det var bäddat och iordningställt inför natten, hen hade väl blivit chockad om det skulle ha funnits en liten chokladbit på kudden.

micsjo gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!