Senaste nytt

Hilton lämnar Danmark

mha321

Medlem
De bjuder å andra sidan på kvällsmat och fika, ofta under loungeliknande former?
Det är väl på Clarion collection? Alltså bara på vissa av dem. Det är onekligen trevligt - fast de gånger jag varit där så har det varit i matsalen och inte alls under lounge liknande förhållanden tycker jag. Och det är väl inte så många hotell som är Clarion collection?

Eller finns det något annat som de ha fler utspritt? Förra årets platinum till trots så är jag ganska rookie på Nordic choice i slutändan.
 
Det är väl på Clarion collection? Alltså bara på vissa av dem. Det är onekligen trevligt - fast de gånger jag varit där så har det varit i matsalen och inte alls under lounge liknande förhållanden tycker jag. Och det är väl inte så många hotell som är Clarion collection?

Eller finns det något annat som de ha fler utspritt? Förra årets platinum till trots så är jag ganska rookie på Nordic choice i slutändan.
Är inte grejen att du på Clarion Collection får 'kvällsmaten' istället för din restaurang/barvoucher? Ofta lite enklare hotell men bitvis rätt bra.
 

Hachans

Medlem
Det är väl på Clarion collection? Alltså bara på vissa av dem. Det är onekligen trevligt - fast de gånger jag varit där så har det varit i matsalen och inte alls under lounge liknande förhållanden tycker jag. Och det är väl inte så många hotell som är Clarion collection?

Eller finns det något annat som de ha fler utspritt? Förra årets platinum till trots så är jag ganska rookie på Nordic choice i slutändan.

Det är nog som du säger, det har jag inte tänkt på. Fast jag undrar om inte Quality också gör det.
 
Toppen