011430121
Medlem
Precis vad jag undrar, har själv en bokning den 29 april.Vad brukar de göra med befintliga bokningar när de byter kedja?
Precis vad jag undrar, har själv en bokning den 29 april.Vad brukar de göra med befintliga bokningar när de byter kedja?
Från vad jag har läst så verkar det variera lite. Det enda sättet att få klarhet i det är nog att höra av sig till hotellet och fråga.Brukar inte även rewards överleva så länge man inte försöker ändra i dem? Jag har bara råkat ut för det en gång själv och det var ett tag sedan men då funkade det.
OT:Småirriterande, två bokningar i april där ett viktigt argument varit förmåner och stays för att upprätthålla status.
En av gångerna dessutom inför flygning till Dublin med SAS (non-)Plus där både lounge och Fast Track försvann efter bokning.
Det går fort i hockey.
Förstår inte riktigt vad ni har emot Clarion? Just nu tycker jag att dom är klart bättre än Hilton och Radisson (inom norden).