Senaste nytt

Hilton lämnar Danmark

agehall

Medlem
Brukar inte även rewards överleva så länge man inte försöker ändra i dem? Jag har bara råkat ut för det en gång själv och det var ett tag sedan men då funkade det.
Från vad jag har läst så verkar det variera lite. Det enda sättet att få klarhet i det är nog att höra av sig till hotellet och fråga.
 

Treo

Medlem
Småirriterande, två bokningar i april där ett viktigt argument varit förmåner och stays för att upprätthålla status.
En av gångerna dessutom inför flygning till Dublin med SAS (non-)Plus där både lounge och Fast Track försvann efter bokning.
Det går fort i hockey.:rolleyes:
 

andreas

Medlem
Småirriterande, två bokningar i april där ett viktigt argument varit förmåner och stays för att upprätthålla status.
En av gångerna dessutom inför flygning till Dublin med SAS (non-)Plus där både lounge och Fast Track försvann efter bokning.
Det går fort i hockey.:rolleyes:
OT:
Men du har ju lounge och fast track till Dublin, alltid något.
 

Andreas.Net

Medlem
Lite mer OT: Jag har nu bokat en weekend i mars på Hilton CPH, jag har bott på hotellet en gång tidigare och var mycket nöjd dock hann jag inte nyttja spa så min fråga är om det är någon som har nyttjat detta, tänkte ev även boka in en behandling till min fru.

/A
 

Elberto

Medlem
Förstår inte riktigt vad ni har emot Clarion? Just nu tycker jag att dom är klart bättre än Hilton och Radisson (inom norden).

Inte mycket emot Clarion.
Dock är deras poäng värdelöst i t.ex. USA och Asien.
Har alltid brännt mina poäng jag tjände på jobbet ute på semester (utanför Europa)

Först det med Accor och nu det med Hilton. Snart finns bara tråkiga hotell kvar: Scandic, Best Western och så klart Choice.
 
Toppen