abercrombie
Medlem
Stämmer gilius, jag uppdaterade bokningssidan i appen och då försvann de... poängen som sagt, ja de syns. Så jo, de har nog problem
Inget mejl om eStandby Upgrade® request än, däremot fick jag precis ett mejl direkt från hotellet om vi ville boka transport så bokningen är ju registrerad. Senast vi var där (Conrad Bali) så blev vi uppgraderade på plats (är Diamond) och hoppas på samma uppgradering nu på lördag.Samma här, ingen bekräftelse, bara mailet om eStandby Upgrade® request.
Som sagt, kan inte vara kul för de som jobbar med det nu.
Undrar om inte prissättningen har ballat ur lite, vart 25% billigare än när jag kollade i går kväll.
För mig visar appen korrekt information på förstasidan, där kan jag se mina poäng och min bokning nu på lördag.Kan inte logga in alls på webbsidan. Allt stannar av när man klickar för att gå vidare...
Appen visar dock det den ska.