Senaste nytt

Hilton Honorskontot tomt på bokningar och poäng?

Stämmer gilius, jag uppdaterade bokningssidan i appen och då försvann de... poängen som sagt, ja de syns. Så jo, de har nog problem
 

FF#1

Medlem
Kul att vara ansvarig för drift av deras web eller sitta i deras kundtjänst nu.
Verkar som att alla har tappat sina poäng.
 

Ozz

Medlem
De har som sagt uppenbart problem, undertecknads konto är tomt även det...
Gjorde en bokning för 4 timmar sedan och jag har fortfarande inte fått någon bekräftelse på mejlen.
(Känns bra att jag printade bekräftelsen på skärmen)
Skulle precis logga in på mitt konto och kolla om bokningen kommit upp men nu kunde jag inte logga in alls.
 

FF#1

Medlem
Samma här, ingen bekräftelse, bara mailet om eStandby Upgrade® request.
Som sagt, kan inte vara kul för de som jobbar med det nu.
Undrar om inte prissättningen har ballat ur lite, vart 25% billigare än när jag kollade i går kväll.
 

Ozz

Medlem
Samma här, ingen bekräftelse, bara mailet om eStandby Upgrade® request.
Som sagt, kan inte vara kul för de som jobbar med det nu.
Undrar om inte prissättningen har ballat ur lite, vart 25% billigare än när jag kollade i går kväll.
Inget mejl om eStandby Upgrade® request än, däremot fick jag precis ett mejl direkt från hotellet om vi ville boka transport så bokningen är ju registrerad. Senast vi var där (Conrad Bali) så blev vi uppgraderade på plats (är Diamond) och hoppas på samma uppgradering nu på lördag.
 

rob74

Medlem
Kan inte logga in alls på webbsidan. Allt stannar av när man klickar för att gå vidare...
Appen visar dock det den ska.
 

Ozz

Medlem
Kan inte logga in alls på webbsidan. Allt stannar av när man klickar för att gå vidare...
Appen visar dock det den ska.
För mig visar appen korrekt information på förstasidan, där kan jag se mina poäng och min bokning nu på lördag.
Men när jag väljer "reservations" i menyn så finns det inga "upcoming" eller "past" vilket naturligtvis inte stämmer.
 

taxvalp

Medlem
Systemet verkar ha varit svajigt en tid. Jag hade samma bekymmer i förrgår, alla poäng var plötsligt borta. Skulle skriva ett inlägg om det här ett par timmar senare och då fungerade allt igen. Nu har jag dock problem likt er andra.
 
Toppen