Hilton Honors: börja tjäna 2016 status nu..

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av Senator, 29 Oktober 2014.

1. Vänner,

Fick ett mycket trevlig meddelande från Hilton Honors idag. Jag återkvalade tidigt i år med vistelser eller s.k. "stays". Så bifogat meddelade dök upp idag, lite efter AF/KLM Flying Blue skolan.. Mycket trevligt och med tanke på troliga resor till Barca, Paris, London och New York på den här sidan av nyår blir det raketstart på intjäning för 2015.. Smart drag av Hilton, nu lägger jag inte pengar hos andra :)

Hilton.JPG

rob74, Business Dad, Kricka och 3 andra gillar detta.
  2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Önskar jag kunde få det där... Kvalade om för ett bra tag sedan.

3. Steve

Steve Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Till vilken nivå kvalificerade du dig? (Tänkte om det är ett platinumrelaterat offer?) Jag kommer nå Guld för 2015 efter nästa vecka och har fler stays efter det i november, vore trevligt att få börja intjäning till 2016 redan nu.

4. Normalt gäller dessa bara för högsta nivå som är rätt logiskt.. Hur skall Hilton veta att du INTE skall försöka nå Diamond VIP? :)

Steve gillar detta.
  5. Steve

Steve Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Exakt, guld är ju bara ett steg på vägen mot Platinum:)

6. I fallet Hilton Honors finns inte Platinum.. Hilton tycker Diamond (VIP) låter bättre ;)

7. Steve

Steve Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Haha, helt lost i nivådjungeln. Självklart ska det vara Diamond!

8. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @Senator - hur ser dina stats ut för 2015?

9. Hilton.JPG

Jag har alltid haft "spending" som jag har nått, så detta är nytt för mig..

10. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ok, det var en ny variant. Jag har 43 stays, 59 nights och 72303 poäng och har inte fått erbjudandet. De flesta på FT verkar ha aningen mer nights än vad jag har, men det har ju inte du, så det är iaf inte en entydig indikator.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!