Hilton Gold med bara fem stays?

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av Igorius, 13 Maj 2013.

1. Igorius

Igorius Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Enligt mitt HHonors-konto kan jag (som är Silver-medlem, med bara tre korta stays hittills i år) "Reach Gold this year with 2 more stays, 37 more nights, or 68,859 more base Points". Att det skulle räcka med totalt 5 stays låter inte så dumt, men jag undrar om det verkligen kan stämma...

2. De har fast track till Gold och Diamond men det brukar man requesta. Så i ditt fall så är det bara att köra på och bo vid två olika tillfällen och njuta av Guld efter det.

3. Igorius

Igorius Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När jag tänker efter anmälde jag mig nog till någon kampanj som skulle ge guld vid 4 stays i USA. Då 2 av mina 3 stays i år var i USA kanske det är 2 ytterligare stays där som avses. Jag hoppas inte det eftersom jag inte har några atlantresor planerade de kommande månaderna. Lär ganska snart märka vad som gäller, testar t.ex. Hilton Brussels City nu på torsdag.

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    MVP Challenge räknar bara stays i USA. Det har testats tidigare i tråden tyvärr.

1 person likes this.
  5. Igorius

Igorius Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är säkert den som spökar ja. Jag blir väl fast i silverträsket.

6. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  7. Harnos

Harnos Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Funkade för mindre än två veckor sedan för min kollega.

8. Rob_flyer

Rob_flyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    4 stays (6 nights) i USA förra veckan med MVP Challange och 2 dagar senare visar kontot Gold.
    Dock säger den att baserat på min nuvarande aktivitet kommer jag 2014 få Silver.

Får väl se vad den säger i januari. För totalt 20 stays eller 40 nätter blir det nog inte innan dess.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!