Senaste nytt

Hilton Garden Inn Cusco Peru

JimmyH

Medlem
Om en knapp vecka så bär det av till Peru och ett av hotellen vi tänk bo på är Hilton Garden Inn i Cusco, men vilken rate ska man välja ?

Vi är 2 vuxna och 2 ungdomar i familjen.

Jag bokat ett rum med 2 double beds och en bed and breakfast deal för $109 per natt vilket känns helt överkomligt. Det är inte helt tydligt om raten täcker frukost för alla i rummet eller om det är så att vi kommer få lägga till för det väl på plats.

Alternativt bokar jag med olympic rate och då kostar samma rum $84 men jag misstänker att det är helt utan frukost.

Är HHG om det gör någon skillnad.
 

JimmyH

Medlem
Såg nu att MVP(0041604) rate var $79 så dår är ju frågan om det är värt $40 per natt för frukost som eventuellt enbart gäller för 2 personer.
 

Bjornc

Medlem
Bodde där för 1,5 v sedan! Uppgraderad som guldmedlem samt fick frukost (du bör kolla det vid incheckningen) så du bör få 2 gratis frukostar i alla fall!
Har för mig att en frukost gick på ca 200kr och det var en helt okej buffé.

Nytt hotell med fantastisk utsikt och endast 10 min till centrum, när ni går nedförs! Var själv väldigt nöjd så hoppas ni får en lika bra vistelse som jag. Trevlig resa!
 

JimmyH

Medlem
Hej! Befinner oss på hotellet nu för vår andra vistelse, första bokade jag bed and breakfast deal $109 och nu med MVP $79 båda gångerna har vi fått uppgradering till rum med utsikt och gratis frukost för oss 2+2 så ja vi är mycket nöjda :)
 
Toppen