Senaste nytt

Hilton double points kampanj, MAJ-AUG 2018

palmen

Moderator
Ett givet svar kanske men har du i inställningarna kryssat för att du vil ha dem? (Email subscriptions/Hilton Honors news and information)
Så här har jag det inställt, kommer något mail då och då med sumering av mitt statement, men aldrig kampanjer.
upload_2018-4-19_11-25-58.png
 

palmen

Moderator
Det enda man kan vara säker på är att någon av de större bloggarna kommer få info om detta så följer man dom så får man infon på ett eller annat vis. Och i stort sätt alla dessa dubbla och trippla poäng kampanjer brukar dyka upp här i forumet också förr eller senare. Nu var det nästan 2 veckor innan som infon kom ut så gott om tid.
 

Homer

Medlem
Dubbla poäng betyder 2x 10poäng/$ så om man spenderar mindre än $400 per vistelse så är den här kampanjen sämre än nuvarande
som kan ge en bonus på 4000poäng per vistelse + normal intjäning 10/$ (2000 poäng + 10.000 bonus för var 5:e = 4000 bonus).
 

palmen

Moderator
Dubbla poäng betyder 2x 10poäng/$ så om man spenderar mindre än $400 per vistelse så är den här kampanjen sämre än nuvarande
som kan ge en bonus på 4000poäng per vistelse + normal intjäning 10/$ (2000 poäng + 10.000 bonus för var 5:e = 4000 bonus).
Går inte de kampanjerna att kombinera?
 

jumbooze

Medlem
Dubbla poäng betyder 2x 10poäng/$ så om man spenderar mindre än $400 per vistelse så är den här kampanjen sämre än nuvarande
som kan ge en bonus på 4000poäng per vistelse + normal intjäning 10/$ (2000 poäng + 10.000 bonus för var 5:e = 4000 bonus).
Ja och för mig med många korta vistelser kombinerat med ett antal poängvistelser så är denna sämst.
 
Toppen