Senaste nytt

Hilton Curio Los Angeles Airport (LAX)

palmen

Moderator
Har precis checkat in här för en natt efter att ha bott på Hilton några hundra meter bort igår.

Vilken skillnad, från gammalt till nytt. Har inte mer än hunnit till rummet men postar lite bilder.

20180328_112412.jpg
20180328_112418.jpg
20180328_112447.jpg
20180328_112517.jpg
20180328_112533.jpg
20180328_112427.jpg
 

taxvalp

Medlem
Tack för uppdatering! Har en natt på LAX i sommar och bokade just Curio i stället för Hilton efter att ha läst på lite. Har de fått sitt alkoholtillstånd än?
 

palmen

Moderator
Som gold/diamond fick man en frukost voucher på hotellet, antingen för continental breakfast eller 10$ rabatt på något annat. Valde continental som bestod av en bagle (val av bröd), fruktskål, juice och kaffe/te.

Inte direkt någon kulinarisk upplevelse, hade jag betalat 14$ för detta hade jag varit missnöjd. Är ingen stor frukostmänniska så jag klarade mig bra på detta trots allt.
 

Henrik_B

Medlem
Kul! Har sneglat på detta samt Homewood Suites som skall ligga i samma byggnad. Chickade ur senast och bokade om till traditionella Hilton. Ett konservativt beslut som jag ångrar.

Bra rapport Palmen och glad påsk!
 

MrDollar

Medlem
@palmen även jag funderar på att boka detta hotell för 1 natt.
Fick du uppgradering av rum som HHG/HHD?


Som gold/diamond fick man en frukost voucher på hotellet, antingen för continental breakfast eller 10$ rabatt på något annat. Valde continental som bestod av en bagle (val av bröd), fruktskål, juice och kaffe/te.

Inte direkt någon kulinarisk upplevelse, hade jag betalat 14$ för detta hade jag varit missnöjd. Är ingen stor frukostmänniska så jag klarade mig bra på detta trots allt.
 

palmen

Moderator
@palmen även jag funderar på att boka detta hotell för 1 natt.
Fick du uppgradering av rum som HHG/HHD?
Bokade billigaste möjliga och fick det på bilderna. Säkert superior rum istället g or deluxe eller något liknande. Väldigt stort badrum om det säger något. Rummet var bara för att sova i så inget jag brydde mig om men det var ett riktigt bra rum. Märks att det är nytt
 

MrDollar

Medlem
Ah ok. Jag vill ha Airport view rum, men såg sen att det bara var några dollar dyrare så jag bokade det direkt. Även om man bara ska vara där några timmar kan man lika gärna stirra ut mot plattan och filma/fotografera istället för att glo in i en betongvägg.

Bokade billigaste möjliga och fick det på bilderna. Säkert superior rum istället g or deluxe eller något liknande. Väldigt stort badrum om det säger något. Rummet var bara för att sova i så inget jag brydde mig om men det var ett riktigt bra rum. Märks att det är nytt
 

palmen

Moderator
Ah ok. Jag vill ha Airport view rum, men såg sen att det bara var några dollar dyrare så jag bokade det direkt. Även om man bara ska vara där några timmar kan man lika gärna stirra ut mot plattan och filma/fotografera istället för att glo in i en betongvägg.
Det brukar ofta gå att få det, jag hade utsikt mot någon del av flygplatsen. Är få rum där som inte ser flygplatsen då du har den på båda sidor
 
Toppen