Hilton Conrad Singapore och ingen gratis wifi

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av GE90, 5 April 2013.

1. Hilton Conrad Singapore, trots Diamond får man punga ut med 75 sgd / tre dygn för wifi, per dator! Herregud vi lever i 2013.
    Detta hade jag missat. Tur att exec lounge serverar sprit fram till 22:45 detta ska man dricka upp valuta för internet avgiften.

2. Homer

Homer Medlem

:confused:
    Jag bodde där för några veckor sedan, jag är vanlig dödlig (=guld) och de tog inte betalt för wifi...
    Blev uppgraderad från classic room till biz och dessutom tillgång till lounge, som normalt bara gäller exec rums.

Last edited: 5 April 2013
  3. Får reda ut det imorgonbitti vid frukosten, som sagt det kan ju inte vara sant. Skål på den trots allt!

4. Är Hilton Conrad Singapore bra för 2+2. Har en resa planerad dit?

5. I det rum jag har finns mellandörr till nästa rum, skulle satsa på en sån lösning för här ryms inga extrasängar.
    Btw internet frågan är löst och räkningen är deletad! som guld/diamond är det följaktligen gratis!

6. Hoppas det lyckas! Aldrig trevligt att ett kort faller i korthuset man så sakteliga byggt upp med mycket mööda och stort besväär

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!