Hilton Aruba

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av Viking75, 30 November 2015.

1. Viking75

Viking75 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som besökt nyligen?

Jag har en bokning på Manchebo nästa år, men misstänker att jag kommer sakna pulsen lite. Jag överväger därför Hilton. Dock har jag läst lite blandade rapporter. Litar ju på BC och därför ställer jag frågan här.

2. Marcus_R

Marcus_R Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det som var Radisson innan väl? Bodde där förra året som CCG och blev uppgraderad till svit. Väldigt nöjd med både personal och hotell måste jag säga!

Visst, allt var inte splitternytt, men det var bra ordning genomgående tycker jag. Skönt läge vid stranden :)

3. Viking75

Viking75 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp det är bara det att på senare tid har jag läst lite rapporter om minskad personal med allt vad det innebär. Det skulle vara trist om anläggningen inte blir bättre istället. Jag trodde man skulle passa på att man snyggade till rummen lite.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!