Senaste nytt

Hilton - 2nd Guest stays free

Gällande lounge access som spårat ur, Hilton Malta under förra veckan.... upp till 2-3 hela familjer i samma sällskap till en enda person som hade HHD vandra in i loungen utan några kommentarer från personalen. Vid 18 tiden när den fria drickan börjar var det redan fullsatt så jag och min vän inte ens kunde få en sittplats.

Helt klart måste bli bättre på denna fronten på vissa hotell. De borde ta rumsnummer och inte bara nöja sig med att folk scannar sin hotellnyckel och kommer in.
 

Jönsson

Medlem
Ursäkta en kanske dum fråga men hur ges det bort HHD? Själv bor jag ihop mitt HHG och kämpar på gränsen för att nå HHD.
 

Maja

Medlem
Hur ska jag tänka kring en framtida bokning på Hilton Berlin ang. 2nd guest stays free.

I.e. behöver boka ett rum för mig, maken och vår 8-åriga dotter fre-sön i mitten på mars.

Ska jag bara boka för 2 vuxna och sedan dyka upp med dottern som min gratis gäst, eller hur gör ni andra?

Är HHD och har vid kontakt med hotellet fått reda på att ett King Deluxe rum har en bäddsoffa, alt så sätter de in en extra säng gratis. Inser vid en koll nu att just det exakta rummet kostar lika mycket om det är för 2 vuxna eller 2 vuxna och 1 barn.

Hittar inget kring deras barnpolicy, det står bara att familjer och barn är välkomna att bo där.

Frukost i loungen eller restaurangen - vad är att föredra?
 
Last edited:

Senator

Moderator
Hur ska jag tänka kring en framtida bokning på Hilton Berlin ang. 2nd guest stays free.

I.e. behöver boka ett rum för mig, maken och vår 8-åriga dotter fre-sön i mitten på mars.

Ska jag bara boka för 2 vuxna och sedan dyka upp med dottern som min gratis gäst, eller hur gör ni andra?

Är HHD och har vid kontakt med hotellet fått reda på att ett King Deluxe rum har en bäddsoffa, alt så sätter de in en extra säng gratis.

Eller ska jag bara bita i äpplet och boka 2 vuxna och 1 barn från början och betala mera? Hittar inget kring deras barnpolicy, det står bara att familjer och barn är välkomna att bo där.

Frukost i loungen eller restaurangen - vad är att föredra?

1. Boka ett rum till dig och din make
2. Skicka ett PM till mig så får du email till Lounge Receptionen
3. Maila Lounge Receptionen och berätta att du behöver hjälp med en extra säng till din dotter, eller en annan lösning till din dotter
4. Ät frukost i restaurangen, den är mycket bra och bättre. Loungen och servicen därinne är väldigt bra, men utbudet i restaurangen mycket bättre
 
Toppen