Senaste nytt

Hilton - 2nd Guest stays free

Problemet är att det ofta finns regler som gör att men inte får bo två personer i ett enkelrum. Därmed kan det vara så att hotellet inte får erbjuda två att bo där...
Hilton specifierar ju sina rum väl. Kingsize, twin bed etc. Enkelrum är väl inte så vanligt nuför tiden. Jag vet inte senast jag fick ett rum med en enkelsäng. Tror aldig det hänt på Hilton. Kanske på Grand Hotel Småköping eller liknande.
 

agehall

Medlem
Hilton specifierar ju sina rum väl. Kingsize, twin bed etc. Enkelrum är väl inte så vanligt nuför tiden. Jag vet inte senast jag fick ett rum med en enkelsäng. Tror aldig det hänt på Hilton. Kanske på Grand Hotel Småköping eller liknande.
Nåe, det är iallafall inte vanligt inom Hilton. Men jag utgick från att eftersom frågan ställdes så hade någon stött på det.
 

Homer

Medlem
Hilton Edinburgh Grosvenor har enkelrum, två personer i de rummen blir väldigt intimt om det alls tillåts ;)

HL_singlerm_386x310_FitToBoxSmallDimension_Center.jpg
 

Original

Medlem
Så borde det vara men med det queen-room jag hade bokat i Milano framgår det bara när man byter sökning från en till två personer och queen-alternativet försvinner.
 

Jönsson

Medlem
Angående detta med att gästa någon på frukosten. Har noterat att din status i regel alltid syns i antingen frukostliggaren eller på en eventuell frukostkupong. Det ställs därför aldrig några frågor när du gästar en person på frukosten.
 

RickardG

Medlem
Jag ska till Hilton Berlin en långhelg med mor, far och två vuxna syskon. Jag som HHD har bokat två rum i appen. Kan vi förvänta oss (eller hoppas på) gratis frukost för alla fem eller för bara mig + en till?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Steve

Medlem
Jag ska till Hilton Berlin en långhelg med mor, far och två vuxna syskon. Jag som HHD har bokat två rum i appen. Kan vi förvänta oss (eller hoppas på) gratis frukost för alla fem eller för bara mig + en till?
I de fall jag bokat fler än ett rum som HHD har jag inte fått frukost för de övriga i sällskapet, endast mig själv +1.
 
Toppen