Senaste nytt

Highway 1 San Fransisco-Los Angeles

Homer

Medlem
BIL det är ju bara att boka det som är bäst just nu (och avbokningsbart), ha koll på erbjudanden och av/omboka om det kommer något bättre.
 

Bridgeman

Medlem
Hej, ska åka denna vända i sommar, tar gärna emot tips från personer som varit där nyligen :)

Som många andra skriver Monterey, tog en övernattning där. Carmel samt stannade vi stannade till vid Morro Bay. I övrigt efter ett par mil från SFO mot LA så blev det mycket enformigt men sevärd resa.
 

Oscar1155

Medlem
Tack för svaren! Någon som tycker San Diego är värt att besök? Vi undrar om vi ska strunta i den staden helt och köra vegas/grand canyon direkt efter LA.
 

Juraj

Medlem
Jag tycker att San Diego absolut är värt ett besök. Jag var där på två veckolånga affärsresor och därmed var det inte mycket turistande, men jag upplevde att staden hade en väldigt avslappnad och välkomnande atmosfär och skulle gärna vilja komma tillbaka för en semester någon gång.
 

Oscar1155

Medlem
Tack för tipsen :)
Vad valde ni för hyrbil? Lite sugen är man på att tex hyra en Chevrolet Tahoe, verkar inte speciellt mycket dyrare än en sedan jämlik standard.
Tänkte trots allt köra igenom en del nationalparker, dock är vi bara två personer hehe.
 
Toppen