Senaste nytt

High speed WiFi on your SAS flight, enkät

Delayed

Medlem
Hej!

Fick nyss en enkät om SAS nya WiFi. Mailet inleds med "SAS is currently introducing high speed WiFi on flights within Scandinavia and Europe. According to our records, you have recently been flying with an SAS aircraft equipped with the new high speed WiFi service." Sen följer bland annat en länk till en enkät med lite frågor, bland annat om man nyttjade tjänsten.

Det hade dock inte skadat om de angett vilken fligth de syftade på. :confused: När man har ett antal som kan avses blir det lite svårt att svara vettigt...
 

palmen

Moderator
Hej!

Fick nyss en enkät om SAS nya WiFi. Mailet inleds med "SAS is currently introducing high speed WiFi on flights within Scandinavia and Europe. According to our records, you have recently been flying with an SAS aircraft equipped with the new high speed WiFi service." Sen följer bland annat en länk till en enkät med lite frågor, bland annat om man nyttjade tjänsten.

Det hade dock inte skadat om de angett vilken fligth de syftade på. :confused: När man har ett antal som kan avses blir det lite svårt att svara vettigt...
Fick samma enkät, har dock bara haft en flight med wifi inom Europa så för mig var det klart vilken som avsågs. Men jag håller med dig, den infon borde absolut vara med.
 

mha321

Medlem
Ungefär samma problem som när man får en "din kontakt med supporten" enkät som man får då och då. Ingen höjd för att man har varit i kontakt med supporten flera gånger under en vecka tex, och gärna parallellt.

Kundservice är definitivt inte anpassad för frekventa resenärer, även på detta sätt..
 

Delayed

Medlem
Kundservice är definitivt inte anpassad för frekventa resenärer, även på detta sätt..
Och då har jag inte ens varit någon frekvent SAS-resenär under den aktuella perioden. Enbart en europatripp men då den omfattade fem flighter så räcker det för gör enkäten rätt svårbesvarad. Vet att jag testade på någon av fligtherna och då funkade det i alla fall inte...
 
Toppen