HHonors statusmatch mot AAdvantage Platinum

Diskussion i 'Oneworld' startad av Lynx, 20 Februari 2016.

1. Lynx

Lynx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Antar att den där är beroende av land, så jag misstänker att vi i Sverige är diskvalificerade.

3. JohanA

JohanA Medlem

T&C säger inte om land iaf.

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Indirekt - det är ju bara de som fått mailet som får delta. Om de bara skickat ut mailet till folk som bor i nordamerika så är det ju geografiskt begränsat...

5. JohanA

JohanA Medlem

Nej indirekt säger det inget om land eftersom det inte är känt vilka som fått mailet.

6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag orkar inte tjafsa, men det är rätt vanligt att HHonors kör olika kampanjer för olika geografiska regioner. Tills någon som har en adress i EU på sitt konto har fått mailet så kommer jag att hävda att det är implicit begränsat till folk i USA.

7. Det är snarare en Challenge än Statusmatch.

AAdvantage Platinum medlem måste tjäna minst 12.500 Elite Qualifying Miles (EQM) med följande flygbolags flygningar mellan 2016-MAR-07 och 2016-JUN-17 för att kvalificera sig detta erbjudande.
    • American Airlines
    • American Eagle
    • British Airways
    • Finnair
    • Iberia
    • Japan Airlines
    • Qantas

JohanA gillar detta.
  8. JohanA

JohanA Medlem

Jag vill inte tjafsa men...?

Hur som helst så är jag högst medveten om deras olika kampanjer men du har ju absolut ingen aning om vilka som fått detta mail. Att bara anta något är ju fel, istället för att söka fakta.

Last edited: 21 Februari 2016
  9. nissefalk

nissefalk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag försökte registrera men det gick ju inte, kontaktade också Hilton hhonors på Twitter och frågade snällt om man kunde få ett sådan inbjudnings email skickat till sig, svaret blev som nedan

We are very sorry but you must be targeted to receive this offer. Please check your account for up to date offers. Thanks!

Smuffe gillar detta.
  10. JohanA

JohanA Medlem

Exakt. targeted. Men det framgår inte vilken som är target group. Kan lika väl vara enbart de på Fiji. :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!