Senaste nytt

HHonors Silver direkt plus fast track till guld

rob74

Medlem
Gills det verkligen med övernattningar i Sverige i denna kampanj, de flesta andra är för USA?

Såg inte något om geografiska begränsningar i reglerna.
Har dock förmodligen några nätter i USA i januarı, så det bästa hafe ju varit att registrera mig inför januari.
T o m december kommer jag att satsa på Club Carlson och fixa CCC.

Om man vill chansa på Hilton Slussen några vändor, så hade ju Hilton en kampanj med SAS också - en liten bonustrappa med upp till 4x poängen. Gällde väl t o m november ut, tror jag.
 

johisco

Medlem
Såg att du kan bo på Hilton Slussen för 1090 så då pratar vi 4360 för guldkort om man nu bor i Sthlm och har svårt att få jobbnätter där... Och om man tycker det är värt det. :)

Men finns erbjudandet kvar i december är det ju såklart bäst att signa upp då!
 

FF#1

Medlem
Lät billigt för Hilton slussen, vilka dagar hittar man såna priser?

Frågan är vad är ett guld kort värt?

En sak är i alla fall klar att ett Hilton guld är ett av de bästa mid tier korten, klart bra perks
 
Tycker att de borde komma med en Fast track för oss som har tjänat in till HH Gold och kämpar sig mot Diamond! Dock klarar jag Diamond i år och det ska bli trevligt att se vad extra man kommer få :) Får ju redan alltid upgrades till Executive rooms. Så nu kräver jag svit ;)

Men som sagt guld kortet är värt mycket om man stannar på Hilton ofta vilket jag gör.
 
Toppen