HHonors Silver direkt plus fast track till guld

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av johan_fbg, 14 September 2013.

1. johan_fbg

johan_fbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För Accentureanställda finns det nu en möjlighet att nå silverstatus hos Hilton direkt med möjlighet att nå guld efter fyra stays inom 90 dagar.

Enligt LoyaltyLobby, där jag läste om erbjudandet, är länken däremot öppen för alla som anmäler sig.

2. funkade för mig!

3. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Undrar hur länge de har erbjudandet uppe?
    Bäst vore ju att registrera sig i oktober och ha stay nr 4 i början av januari. Då får man ju guld hela 2014 och 2015, om jag tolkar det hela rätt.

4. Gäller detta om man är Guld redan, jag tror inte jag klarar gränsen för att behålla guld iår.

5. Resenären

Resenären Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Registrerade mig också. Får se vad som händer,
    " Booking must be made through designated online booking tool.", som det står i villkoren.

6. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack, kommer ev regga mig om några månader, då jag säkert har några stays i januari.
    Problemet är väl att "designated booking tool" är Accentures resebyråsystem?

7. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det där är ju i princip den MVP challenge de tidigare hade öppet för alla. Jag skulle tro att den även nu funkar för alla.

Isåfall tror jag också att den inte funkar för att återkvalificera sig utan bara för de som inte har status.

8. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Enligt vad jag har hört så måste man ner till silver innan man hoppar på det här och fixar guld igen.

9. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, jag är också lite lur på vad som avses.
    Går ju också att tolka som Hiltons egna bokningskanaler, dvs inga tredjeparts bokningssidor.
    Någon här som har mera kött på benen?

10. doc

doc Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!