Senaste nytt

"Hey Houston, we had a problem here." Sas oljelinje till Houston och tillbaka

palmen

Moderator
Kul med denna rapport som jag inte hunnit läsa förrän nu.
Hur var området där ni bodde i Houston? Något att rekommendera? Kommer ha 2+2 dagar där och har inte bestämt mig för var jag ska bo, Downtown verkar ju inte vara rätt ställe i alla fall.
 

Agö

Medlem
Kul med denna rapport som jag inte hunnit läsa förrän nu.
Hur var området där ni bodde i Houston? Något att rekommendera? Kommer ha 2+2 dagar där och har inte bestämt mig för var jag ska bo, Downtown verkar ju inte vara rätt ställe i alla fall.
Det finns inte mkt annat än Downtown.
 

GOTATH

Medlem
Tack för alla trevliga kommentarer!

Kul med denna rapport som jag inte hunnit läsa förrän nu.
Hur var området där ni bodde i Houston? Något att rekommendera? Kommer ha 2+2 dagar där och har inte bestämt mig för var jag ska bo, Downtown verkar ju inte vara rätt ställe i alla fall.
Ja vad ska man säga. Det bästa med området var väl att det fanns trevlig shopping och några restauranger i närheten. Tog runt 20 minuter att åka till Downtown.
 

011430121

Medlem
Kul med denna rapport som jag inte hunnit läsa förrän nu.
Hur var området där ni bodde i Houston? Något att rekommendera? Kommer ha 2+2 dagar där och har inte bestämt mig för var jag ska bo, Downtown verkar ju inte vara rätt ställe i alla fall.
Om du är har intresse av att se Baseboll så skall du bo på Hilton i Downtown, ca 3 minuters promenad från hotellet. I övrigt är det inte mycket som sker där, perfekt för de som lider av torgskräck det rör sig inte många människor där under kvällar och helger.
 

agehall

Medlem
Egentligen spelar det ingen roll var man bor i Houston imho - man måste ju ändå ha bil och då kan man lätt ta sig dit man vill. Hilton i downtown var rätt trevligt, även om det inte fanns någonting att göra runtikring...
 

palmen

Moderator
Egentligen spelar det ingen roll var man bor i Houston imho - man måste ju ändå ha bil och då kan man lätt ta sig dit man vill. Hilton i downtown var rätt trevligt, även om det inte fanns någonting att göra runtikring...
Mitt problem är att jag inte kommer ha bil, nog för att de har högre tolerans mot att köra bil och dricka öl men jag hade inte tänkt att testa i alla fall.
I dagsläget lutar det lite åt att bo vid stora gallerian eller mitt i downtown (billigare i downtown), kan ta uber eller vanlig taxi dit jag vill i värsta fall.
 
Toppen