Senaste nytt

Hertz Mystery Vehicle

johan_fbg

Medlem
Har under sommaren bokat ytterligare några Mystery vehicles och genomgående fått V60 eller XC70, alltid diesel och automat.

Senast gjorde jag en testbokning en timma innan upphämtning och då fanns Fiesta, Focus och V40 tillgängligt för hyra. Trodde tidigare att Mystery vehicle var den billigaste bilen Hertz har tillgänglig när man dyker upp, men den teorin sprack.
 

johan_fbg

Medlem
Vid min senaste hyra fick jag förklarat för mig att kunder med status hos Hertz hade mycket större chans att få en lite finare bil vid bokning av mystery vehicle. Den gången, en onsdag, fick jag en V40.
 

FF#1

Medlem
Funderar på att Boka en Hertz Mystery Vehicle i över kristi flygare... vad är de minsta och sämsta man kan tänka sig få i Göteborg måntro?
 

Moco

Medlem
Focus, Fiesta och Galaxy (och Ford överhuvudtaget) skulle göra mig gråtfärdig. Har haft några tveksamma erfarenheter med både Ford och Skoda, dock hos Avis.

Funderar på att Boka en Hertz Mystery Vehicle i över kristi flygare... vad är de minsta och sämsta man kan tänka sig få i Göteborg måntro?

Upplever Hertz i Göteborg som mycket bra överlag, både sett till bemötande och bilpark, så det torde bli en positiv upplevelse.
 

johan_fbg

Medlem
Funderar på att Boka en Hertz Mystery Vehicle i över kristi flygare... vad är de minsta och sämsta man kan tänka sig få i Göteborg måntro?

Har fått Fiat 500 någon gång, inte sämst men minst. Har du status hos Hertz brukar man få större bil över en helg i Göteborg.
 
Toppen