Senaste nytt

Hertz Mystery Vehicle

Hm, ok, men då menar du inte hos Hertz utan hos andra uthyrningsföretag väl? Jag kan inte minnas att jag någonsin sett att någon annan bilgrupp skulle vara billigare än mystery car.
 

marbe166

Medlem
Jag har hyrt hos Hertz två gånger i sommar, båda i Linköping, ena i 9 dagar (ons-fre) andra i 4 dagar (tor-sön), och vid åtminstone den senare var V70 DRIVe den billigaste bilen för mig, och jag hyrde med FB Gold-rabatt.
 

agehall

Medlem
Hm, ok, men då menar du inte hos Hertz utan hos andra uthyrningsföretag väl? Jag kan inte minnas att jag någonsin sett att någon annan bilgrupp skulle vara billigare än mystery car.

Jag tycker det brukar finnas billigare bilar hos hertz än Mystery car när jag kikat. Nu var det ett tag sedan jag sist hyrde en bil dock. Det blir inte så ofta.
 

OnlyAFool

Medlem
Är Five Star-medlem hos Hertz så uppgraderingar är inte helt ovanligt när jag hyr normalt. Tänkte jag skulle testa Mystery car en gång med tanken att jag inte är kräsen så det spelar inte så stor roll, fick spendera två dagar med en Renault Clio och tror inte jag kommer testa det konceptet igen faktiskt... :) Är pris den högsta prioriteten är det dock förstås väldigt förmånligt!
Fick en Clio i Polen en gång. Var tvungen att stänga av AC för att orka uppför vissa stigningar i Tatrabergen :p
 
Haha, jag förstår du kan ha behövt den extra kraften. en annan intressant iakttagelse jag minns var att man fick höja volymen på stereon vid ca 90 km/h då kupéljudet annars började överrösta.. :)
 

Börling

Medlem
Haha, jag förstår du kan ha behövt den extra kraften. en annan intressant iakttagelse jag minns var att man fick höja volymen på stereon vid ca 90 km/h då kupéljudet annars började överrösta.. :)
Precos, kommer alltid att boka större bil när man ska till backiga ställen. Fick en ford KA i Schweiz sist. Skulle upp till Gstad och det var verkligen ingen rolig resa. Men annars är det ju en kul grej. Har fått justa bilar varje gång från ARN.
 
Det blev en Ford Fiesta, ingen större fara denna gång då jag var själv. Bra ljudanläggning (!) men mindre pigg i motorn, känns sådär när man behöver kasta i trean i en lättare stigning för att komma över 80 :rolleyes: .
 

Gotlander

Medlem
Bokade mystery pö VBY över helgen och fick en Clio, den var dock fräsch med inbyggd GPS och BT för telefon och ljuduppspelning. Två dagar för under 1000lappen var helt okej!
 
Toppen