Senaste nytt

Hertz-kampanj upp till 8000 Eurobonuspoäng, boka senast 21/02-19 hämta senast 7/4-19

pswe

Medlem
Mystery Vehicle (A) 3 dagar för 588 kr, dock utan självriskeliminering - 12 öre/poäng.
Bokade lika på Sturup till helgen, 506kr det är nog nytt lägsta rekord för mig och tre dagar, 5000 poäng på det som täcker flyget som bokades i plus med fly premium under kampanjen i höstas. Löjligt prisvärt.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

jerixon

Medlem
Tack för denna! Måste boka lite hyrbilar i perioden oavsett :)
Hye ibland 1-2 dagar och alla extra poäng är ju välkommna!
 

CoooC

Medlem
Denna kampanj är bra att ha när man behöver en bil måndag-tisdag/onsdag och redan har en Avis-bil fredag-måndag. Då undviker man ju consequental booking days eller vad det heter :)
 

B380-9 XWB

Medlem
Någon som fått poäng för denna kampanj än?

Jag har två avslutade hyror där ena registrerats i profilen med 0 poäng medan den andra gav 100något Hertz-poäng.
Tveksamt att sistnämnda även kommer att ge EB-poäng men skam den som ger sig.

Trist att det ska vara så omständligt med Hertz..
 

pswe

Medlem
Någon som fått poäng för denna kampanj än?

Jag har två avslutade hyror där ena registrerats i profilen med 0 poäng medan den andra gav 100något Hertz-poäng.
Tveksamt att sistnämnda även kommer att ge EB-poäng men skam den som ger sig.

Trist att det ska vara så omständligt med Hertz..

Det brukar ta minst 14 dagar innan det dyker upp något från Hertz hos Eurobonus, ibland lite ytterligare.
Att det kommit in Hertz-poäng låter som att något blivit fel, det är antingen eller som gäller.
 

Martin_S

Medlem
När jag följer länken till kampanjsidan så finns det en förifylld Priskod (RQ). Har det någon betydelse för poängen till eurobonus?
 
Toppen