Senaste nytt

Hertz-kampanj upp till 8000 Eurobonuspoäng, boka senast 21/02-19 hämta senast 7/4-19

patteng

Medlem
Tror inte detta har inte varit uppe.
Ny kampanj från Hertz:

Hertz Winter Sale är här och det är din chans att spara upp till 20% över hela världen och att tjäna upp till 8 000 SAS EuroBonus Extrapoäng på dina hyror.

Se till att boka före midnatt den 21 februari 2019 och hämta din hyrbil senast söndag 7 april 2019. Använd CDP-kod 736686 för att ta del av ditt specialpris och kampanjkod PC 205017 för att tjäna dina poäng.

Du kommer att tjäna följande poäng när du hyr i Danmark, Norge, Sverige och Finland:

Hyra 1-2 dagar: 3.000 SAS EuroBonus Extra poäng
Hyra 3-6 dagar: 5.000 SAS EuroBonus Extra poäng
Hyra 7 dagar och längre: 8 000 SAS EuroBonus Extra poäng

För all uthyrning i andra länder tjänar du:

Hyra 1-5 dagar: 500 SAS EuroBonus Extra poäng
Hyra 6 dagar: 600 SAS EuroBonus Extra poäng
Hyra 7 dagar: 700 SAS EuroBonus Extra poäng
Hyra 8 dagar: 800 SAS EuroBonus Extra poäng
Hyra 9 dagar: 900 SAS EuroBonus Extra poäng
Hyra 10 dagar och längre: 1 000 SAS EuroBonus Extra poäng



Regler och villkor





    • Bokningsperiod: 21/01/2019 - 21/02/2019
    • Upphämtningsperiod: 21/01/2019 - 7/04/2019
    • Måste använda CDP 736686 för att få upp till 20% rabatt
    • Måste använda PC 205017 för att få upp till 8 000 SAS EuroBonus Extra-poäng
    • Poängen krediteras baserat på det ovan angivna systemet i erbjudandet.
    • Erbjudandet har ingen minsta hyreslängd.
    • Erbjudandet är giltigt för högst 14 dagar.
    • Erbjudandet kan inte kombineras med något annat erbjudande, rabatt eller kampanj
    • Rabatter gäller för alla obligatoriska hyreskostnader exklusive skatter, avgifter, tilläggsavgifter, envägsavgifter och tilläggsalternativ som barnstolar, extra förare och bränsle som debiteras till normala priser
    • Standard blackout-perioder gäller
    • Erbjudandet gäller på deltagande platser över hela världen och på olika bilgrupper, men kan variera beroende på plats och land och beroende på tillgänglighet
    • Alla hyror är föremål för Hertz standardvillkor
    • Hertz förbehåller sig rätten att ändra eller ta bort den här kampanjen när som helst
    • Vår modellgaranti gäller endast på våra Collections i deltagande länder, exklusive Dream Collection.
    • För att tjäna EuroBonus Extrapoäng uppger du ditt EuroBonus medlemsnummer vid bokningstillfället och visar ditt kort när du hämtar din bil.

Hertz Winter Sale med upp till 8 000 poäng
 
Last edited:

NyfikenGrau

Medlem
Förhåller mig väldigt skeptisk då jag fortfarande inte fått in några EB-kampanjpoäng från mina Hertz-hyror i september som var till ungefär samma villkor (Hertz påstår att de postats till EB redan i november vilket helt enkelt inte kan stämma), och nedanstående punkt gör det inte bättre, eller det faktum att jag inte haft några problem alls med Avis-kampanjerna.



    • Hertz förbehåller sig rätten att ändra eller ta bort den här kampanjen när som helst
 

Canadien

Medlem
AVIS fortfarande bättre då om det bara är poäng man vill ha. Ca 800:- för 3 dygn C-klass ger 5000p = 16 öre/poäng.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Jag får bara upp att de tagit bort PC-koden i min sökning för jag inte uppfyller några krav men kan inte se vad det är som inte uppfylls. Så vidare de inte hänvisar till den smått luriga punkten med att erbjudandet kan variera beroende på plats och land och beroende på tillgänglighet.
 

Homer

Medlem
Jag får bara upp att de tagit bort PC-koden i min sökning för jag inte uppfyller några krav men kan inte se vad det är som inte uppfylls. Så vidare de inte hänvisar till den smått luriga punkten med att erbjudandet kan variera beroende på plats och land och beroende på tillgänglighet.


Valde du "jag reser privat" ?
 
Toppen