Senaste nytt

Hertz-kampanj 5000 / 8000 Eurobonuspoäng, boka senast 31/12-18 hyr senast 3/4-19

pswe

Medlem
Upp till 8000 Extrapoäng för EuroBonus medlemmar

Regler och villkor:
  • Bokningsperiod: 14/11/2018 - 31/12/2018
  • Hyresperiod: 14/11/2018 - 03/04/2019
  • Måste uppge rabattkod (CDP) 736685 vid bokningstillfället
  • Måste uppge PC 204904 för att få upp till 8 000 SAS EuroBonus Extrapoäng
  • Erbjudandet gäller för hyror med Hertz världen över.
  • Erbjudandet kan inte kombineras med något annat erbjudande, rabatt eller kampanj
  • Alla hyror är föremål för Hertz standardvillkor
  • Hertz förbehåller sig rätten att när som helst ändra eller återkalla erbjudandet.
  • Du får följande SAS EuroBonus Extrapoäng baserat på din hyreslängd:
    • 3 - 6 dagar = 5 000 poäng
    • 7 dagar och längre = 8.000 poäng
  • Var god ange ditt EuroBonus medlemsnummer i det sista bokningssteget och visa ditt kort vid tidpunkten för hämtningen.
 

NyfikenGrau

Medlem
Så kom den då, den efterlängtade "Australien-kampanjen" - men oj vad förvånad jag blir när Hertz är inblandat - 2 av 3 hyror "uppfyller inte villkoren" (jo det gör de, rätt CDP, PC samt 4 dygns hyra vardera). En enda bilmodell finns att välja på för den enda av tre hyror som enligt Hertz uppfyller villkoren, och denna är såklart mycket dyrare än en bil bokad via vanlig tredjehandssite :rolleyes:

Tack Hertz, men det är Aviskampanj eller tredjepart utan poäng som gäller för mig med tanke på hur ni skötte förra kampanjen för min del.
 

NyfikenGrau

Medlem
Kampanjen funkar okej i Europa av det jag provat nu, i Australien mindre bra milt uttryckt.

Hertz stora fördel jämfört med andra firmor är ju deras självservicekiosker som jag ser det, bra om man åker till mindre platser på konstiga tider.
 

Homer

Medlem
Kampanjen funkar okej i Europa av det jag provat nu, i Australien mindre bra milt uttryckt.

Hertz stora fördel jämfört med andra firmor är ju deras självservicekiosker som jag ser det, bra om man åker till mindre platser på konstiga tider.


Ännu värre på Nya Zealand - 5000+ kr för en leksaksbil i en vecka + förskottsbetalning.

Edit: kollade 1 vecka sydney ca 1700kr?!
 
Last edited:
Toppen