Senaste nytt

HERTZ: hyr minst 1 dag och tjäna 4000 poäng

Henrik_B

Medlem
Lyckades faktiskt få in poäng för samtliga tre bokningar under kampanjen. Den första gav 4000 och den tredje 3500. Den andra har inte hunnits postas ännu så vi får se vad det blir. Hertz påpekade att den andra bokningen saknade alla nödvändiga koder, men eftersom jag var en så bra kund så gjorde de ett undantag och postar ändå. Men bara för den här gången!
 
Någon som har en skärmdump på det här erbjudandet?
hertzkampanj1.jpg
hertzkampanj2.jpg
 
Last edited:

varva77

Medlem
Dessa kampanjer, gör en ta mig fan mer förbannad än nöjd... Hade en mardröm med AVIS med deras "superbonus" för några år sedan. Har fått in 500 men skall alltså vänta några dagar innan jag hör av mig om resten??
 
Dessa kampanjer, gör en ta mig fan mer förbannad än nöjd... Hade en mardröm med AVIS med deras "superbonus" för några år sedan. Har fått in 500 men skall alltså vänta några dagar innan jag hör av mig om resten??
För mig dröjde det några dagar innan de extra 3000poängen trillade in så du behöver inte oroa dig än :)
 

pswe

Medlem
För mig dröjde det några dagar innan de extra 3000poängen trillade in så du behöver inte oroa dig än :)
Lever på hoppet. Har haft fyra bokningar under kampanjen.
De två första är färdighanterade, båda krävde mail till Hertz...
En av dem gav till slut 500+500+3000. Den andra gav 500+500+1000+2000+500, allt postat i dessa multiplar.
Den tredje har gett 500 och är mailad för cirka en vecka sedan.
Den fjärde trillade in som 500 idag, avvaktar lite med mailet...

Inte helt smidigt att behöva krångla men lite för många poäng för att låta bli.
 
Toppen