Senaste nytt

HERTZ: hyr minst 1 dag och tjäna 4000 poäng

Fråga för en nybörjare, ser det här rätt ut:
upload_2016-8-16_12-30-40.png
 

Homer

Medlem
Fråga för en nybörjare, ser det här rätt ut:
Visa bifogad bild 55318


Ser inte ut som du hyr bilen en hel dag vilket ska vara minimum. .


Den informationen finns längre ned på sidan,


Om det inte står synligt Prisinformation • ( t.ex 1 dag)

klicka på

Mer information om din prisuppgift

och sen under -> Prisinformation


Det är vad man betalar för som gäller, står det 1 dag så är det 1 dag
 
Har någon fått in alla sina poäng från denna kampanj? Jag hyrde över en helg och har ännu bara fått de vanliga 500p. Ska jag räkna med att 3000 kampanjpoäng kan komma in vid ett senare tillfälle eller har något blivit fel? Vet någon hur det varit tidigare vid liknande kampanjer?
 

Johanna

Medlem
Jag har min första nu i helgen. Sen en till bokad i slutet av månaden. Är mest nervös nu för att jag har Hertz efter alla skräckberättelser om dom.
 

Homer

Medlem
Har någon fått in alla sina poäng från denna kampanj? Jag hyrde över en helg och har ännu bara fått de vanliga 500p. Ska jag räkna med att 3000 kampanjpoäng kan komma in vid ett senare tillfälle eller har något blivit fel? Vet någon hur det varit tidigare vid liknande kampanjer?

Jag utgår alltid från att det handlar om allt på en gång eller aldrig och det brukar stämma,

Om man fått poäng men fel antal är det ingen mening fylla i formuläret för efterregistrering.
kontakta kundtjänst för manuell justering.



Någon som testad den här adressen istället för att gå via kundtjänst i Sverige? (som bara är mellanhand)
Frequent_Travelers@hertz.com
 

JacobGBG

Medlem
Hyrde en bil 3 dagar i början av månaden men har inte sett någon rörelse alls på kontot än. Vad är er erfarenhet av tidsåtgång på att Hertz relaterade poäng till EB trillar in?
 
Toppen