Senaste nytt

HERTZ: hyr minst 1 dag och tjäna 4000 poäng

Homer

Medlem
Hmm... hur tolkar Hertz minimum day? Dvs. om man bokar en 24h i.e. 1-day, men lämnar bilen tillbaka inom tex 20 timmar?

Betalar man för en dag så är det en dag
Ibland erbjuds timhyror det kanske finns men jag har inte fått något pris på mindre än en dag

Det står vad man betalar för under
"More details about your quote "


Your Vehicle


Payment method:
Pre-Pay Online


Rental Duration
  • 1 Day at

Included in the rates
 

Original

Medlem
Får man 3000+ eurobonuspoäng för varje hyra inom perioden eller bara en gång? Om det förstnämnda gäller så är det ju riktigt bra.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Homer

Medlem
Nå vad tror ni, vingklipper man poängen om man klickar på ändra till inte prepaid?

Det står ingenstans att det måste vara förbetalt, men blir det inte rejält mycket dyrare att betala i efterskott?

Får man 3000+ eurobonuspoäng för varje hyra inom perioden eller bara en gång? Om det förstnämnda gäller så är det ju riktigt bra.

Eftersom det inte står något annat så måste det vara så, det står inte heller att man inte kan vinna flera gånger
så en person som hyr 7ggr borde teoretiskt kunna vinna 7ggr. (förvisso står det
7 lucky Winners men inte uttryckligen att det måste vara 7 olika personer, om Hertz
låter någon vinna flera gånger är en annan sak)
 
Last edited:

Johanna

Medlem
Eftersom det inte står något annat så måste det vara så, det står inte heller att man inte kan vinna flera gånger så en person som hyr 7ggr borde teoretiskt kunna vinna 7ggr. (förvisso står det 7 lucky Winners men inte uttryckligen att det måste vara 7 olika personer, om Hertz låter någon vinna flera gånger är en annan sak)
Jag fattar inte den här kampanjen. Vad är det jag kan vinna? Är det så att jag får 3000 poäng mer per bilhyra inom den här perioden eller har jag möjlighet att vinna det?
 

NyfikenGrau

Medlem
Slog till på en vanlig liten grupp B (Opel Corsa-typ) för 83 GBP en vecka på Gran Canaria, helt ok pris :)
Inte van att fylla i mitt Eurobonusnummer, men man ska skriva in bokstäverna också va? I mitt fall EBB innan raddan med siffror kommer. Fick inget felmeddelande iaf.
 
Toppen