Hertz - Hittar ej min bokning online

Diskussion i 'Hyrbilar' startad av Impendill, 30 Januari 2016.

  1. Impendill

    Impendill Medlem

    Jag har bokat hyrbil med Hertz för första gången. 3 dagar i Jordanien i mars.
    Jag angav en CDP som gav 50 dollar i rabatt.

    Fick detta mail alldeles efter att bokningen gjordes men kan inte komma åt bokningen online. Jag får ett felmeddelande:


    Skärmavbild 2016-01-30 kl. 20.44.00.png

    Skärmavbild 2016-01-30 kl. 20.51.47.png

    Har jag en bil att hämta ut i Amman eller verkar det som att något är fel?
     
  2. falling

    falling Medlem

    Ort:
    Uppsala
    Land:
    Sverige Sverige
    Var du inloggad när du bokade? Fick samma felmeddelande när jag bokat utan att vara inloggad
     
  3. Är det inte lättare att ringa eller maila Hertz om du har en bokning eller inte?
     
  4. Impendill

    Impendill Medlem

    Jo, får göra det på måndag då de har stängt nu, men rabattkupongen gäller bara tills 31 så jag hoppas bokningen gick igenom.
     
  5. Impendill

    Impendill Medlem

    Nej, jag var inte inloggad. Kanske därför det blir så.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×