Senaste nytt

Hertz 10k kampanj. Boka innan 30/9 - hyr senast 31/12

Coalcandy

Medlem
Gjorde precis en bokning för en helg i November. Lustigt nog var grupp M (Premium Elite, V90 eller motsvarande) billigare än Mystery vehicle samt de minsta bilarna. Samma med deras 9-sitsiga minibussar som normalt kostar massvis kunde man nu få för 700 kr för en helg.
 

Peter_West

Medlem
Gjorde precis en bokning för en helg i November. Lustigt nog var grupp M (Premium Elite, V90 eller motsvarande) billigare än Mystery vehicle samt de minsta bilarna. Samma med deras 9-sitsiga minibussar som normalt kostar massvis kunde man nu få för 700 kr för en helg.

Låter trevligt, vilken station?
 

Rodnt

Medlem
Uppföljning på mitt prisproblem vid bokning av bil på ORD: Det lönade sig att vänta. Idag var priserna i samma range som Avis, så nu är det bokat.
I win! :D
 

Homer

Medlem
För sent nu just för denna kampanj, men är det någon som har praktiskt erfarenhet av om det generellt enbart är startdatum som måste ligga i kampanjperioden, eller hela hyran, dvs slutdatum också? Hade man .t.ex. kunnat hyra 30/12-10/1 och få kampanjpris?


  • Uthämtningsperiod: 1 september - 31 december 2018

Låter som det är startdatum som gäller, fast helt säker är jag inte.
 

NyfikenGrau

Medlem
  • Uthämtningsperiod: 1 september - 31 december 2018
Ok detta har jag inte sett, kom aldrig fram till den svenska kampanjsidan utan har hela tiden länkats vidare till en generell tysk. Uthämtningsperiod låter ju solklart.
Annars har jag inte svårt att föreställa mig Hertz eller andra uthyrare börja krångla med sånt här, i synnerhet om man hämtar ut på slutdatum och har en lång hyra.
 

Ssyrk

Medlem
Hur lång tid brukar det ta innan poängen kommer?
Jag hade 2st 5 dagars hyror. En sista veckan i september och en första veckan i oktober.
 
Toppen