Senaste nytt

Hertz 10k kampanj. Boka innan 30/9 - hyr senast 31/12

Hertz hundraårserbjudande

Tjäna upp till 10 000 EuroBonuspoäng världen över och

360x268_AEM_SAS-Centenary.jpg


På Hertz firar vi 100 år att göra resor enklare och roligare. Därför tjänar du som medlem i SAS EuroBonus upp till 10 000 Extrapoäng varje gång du hyr en bil hos Hertz.

Boka din bil senast den 30 september för hyra innan den 31 december 2018 för att tjäna dina extra poäng.

Dessutom kan du vara den lyckliga vinnaren: Vi tävlar bort 2 flygresor med SAS Plus till Miami och 2 flygresor till Sydeuropa med SAS. Båda priserna inkluderar en veckas kostnadsfri biluthyrning.

Bokningar måste göras via denna sida med rabattkoden (CDP) 736686 och kampanjkoden (PC) 204656.

Som medlem i SAS EuroBonus får du förmånliga priser året om med upp till 15% rabatt på hyrbil.

https://www.hertz.com/rentacar/rental-car-deals/hertz-eurobonus-centenary-september-SE
 

NyfikenGrau

Medlem
Ah, tänkte precis fråga om villkoren eftersom jag dirigerades bort från den länkade sidan till någon mer allmän, men detta är ju avgjort sämre än Avis-erbjudandena iaf enbart sett till EB-poängen.

Global giltighet är ju bra men räcker inte för mig då slutdatum är 31/12 ändå, synd.
 

nissefalk

Medlem
Bokade denna kampanj i Miami nu till helgen där jag redan hade en Avis från 10k kampanjen som dock bokats om till senare tillfälle här hemma så det blir 5,000 Eurobonus poäng extra, samma pris med Hertz som med Avis.
 
Försöker boka från Suvarnabhumi Airport i december (har testat även i sept och oktober med samma resultat)

Får denna felkod:

  • Alla krav för den önskade kampanjkupongen - har inte uppfyllts. Vi har tagit bort kampanjkupongen från din förfrågan och angett bästa pris. Om du i stället vill utnyttja kampanjkupongen ber vi dig läsa informationen om erbjudandet och kontrollera att du uppfyller alla nödvändiga krav. [DRX141]
upload_2018-9-4_21-26-57.png


måste jag boka som medlem?
 
Toppen