Senaste nytt

Hertz 100 år, upp till 8000 poäng till Eurobonus. Boka senast 30/6 2018

Peter_West

Medlem
Jag har inte sett denna kampanj postad någon annanstans i forumet. Flytta gärna om den passar bättre i EB-forumet.

Hertz Coupons & Rental Car Discounts | Hertz

"Det är inte varje år vi fyller 100. Därför firar vi hela året med specialerbjudanden för dig. Få upp till 8 000 SAS EuroBonus Extrapoäng per hyra, beroende på hur lång tid du hyr.

Boka din bil senast den 30 juni för hyra senast 30 september 2018.

Dina förmåner när du hyr i Sverige, Norge, Danmark och Finland:

- 5 000 EuroBonus Extrapoäng för hyra i 1 - 7 dagar
- 8 000 EuroBonus Extra poäng för hyra i 8 dagar och längre

Dina förmåner när du hyr i Italien, Tyskland, Nederländerna, Portugal, Spanien och USA:

- 5 000 EuroBonus Extrapoäng för hyra i 3 - 7 dagar
- 8 000 EuroBonus Extra poäng för hyra i 8 dagar och längre

Regler och villkor
  • Bokningsperiod: 13/6/2018 - 30/6/2018
  • Hyresperiod: 13/6/2018 - 30/9/2018
  • Måste uppge rabattkod (CDP) 736685 vid bokningstillfället
  • Måste uppge PC 204547 för att få upp till 8 000 SAS EuroBonus Extrapoäng
  • Erbjudandet kan inte kombineras med något annat erbjudande, rabatt eller kampanj
  • Alla hyror är föremål för Hertz standardvillkor
  • Hertz förbehåller sig rätten att när som helst ändra eller återkalla erbjudandet.
  • Du får följande SAS EuroBonus Extrapoäng baserat på din hyreslängd i Finland, Norge, Sverige och Danmark:
    - 1 - 7 dagar = 5 000 poäng
    - 8 dagar och längre = 8.000 poäng
  • Du får följande SAS EuroBonus Extrapoäng baserat på din hyreslängd i Frankrike, Tyskland, Italien, Nederländerna, Portugal, Spanien och USA:
    - 3 - 7 dagar = 5 000 poäng
    - 8 dagar och längre = 8.000 poäng
  • Var god ange ditt EuroBonus medlemsnummer i det sista bokningssteget och visa ditt kort vid tidpunkten för hämtningen."
 

Peter_West

Medlem
Japp, tråkigt nog kostar 1 dag lika mycket som helg (3 dagar) på min station. Men bra om man vill ha bilen kortare tid.
 
Gick la sådär bra att använda dessa koder. Prövade ett dygn om ett par veckor att hyra på SDL/Midlanda. Fick följande meddelande följt av de sjukaste priser jag någonsin sett (2.436 kr för att hyra en V60 ett dygn)

"Alla krav för den önskade kampanjkupongen - och priskoden - i kombination har inte uppfyllts. Vi har tagit bort kampanjkupongen och priskoden från din förfrågan och angett bästa pris. Om du i stället vill utnyttja kampanjkupongen och priskoden ber vi dig läsa informationen om erbjudandet och kontrollera att du uppfyller alla nödvändiga krav. [DRX143]"
 

pswe

Medlem
testade på ett par datum där jag har bokningar sedan förut, USA och Malmö, båda var nu ca 50sek dyrare så 10 000 poäng ör 100 sek kändes som en bra deal!

tack för tipset!
 

squeezen

Medlem
1084:- får jag fatt på, fre-mån är väl rätt ok pris, men inte riktigt samma som Avis dealen då det är 10.000 poäng. Så får nog endast bli om jag verkigen behöver en bil till under semestern.
 
Tackar för tipset! Hade en trälig Avis-bokning nu i helgen som bara gett mig 1k europoäng, men hann avboka och fixa en Hertz istället. Samma pengar men 4k poäng mer blir man inte ledsen över.
 

B380-9 XWB

Medlem
Gick la sådär bra att använda dessa koder. Prövade ett dygn om ett par veckor att hyra på SDL/Midlanda. Fick följande meddelande följt av de sjukaste priser jag någonsin sett (2.436 kr för att hyra en V60 ett dygn)

"Alla krav för den önskade kampanjkupongen - och priskoden - i kombination har inte uppfyllts. Vi har tagit bort kampanjkupongen och priskoden från din förfrågan och angett bästa pris. Om du i stället vill utnyttja kampanjkupongen och priskoden ber vi dig läsa informationen om erbjudandet och kontrollera att du uppfyller alla nödvändiga krav. [DRX143]"

Provat boka två kommande hyror med dessa kampanjkoderna med samma resultat.


”Var god ange ditt EuroBonus medlemsnummeri det sista bokningssteget och visa ditt kort vid tidpunkten för hämtningen.”

Var exakt ska medlemsnummer anges?
 
Toppen