Hemsidan nere igen - ingen kontakt med Eurobonus

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av redwood, 9 Juli 2013.

  1. redwood

    redwood Ny medlem

    Nu är jag rejält trött. Försökte söka på deras erbjudande idag om att betala med poäng och pengar men gav upp. Ingen kontakt med Eurobonus står det nu efter att ha försökt 20 min.

    "12 nya Airbus A350 & A330"... Vore bättre om SAS fixade sin hemsida och WiFi på planen detta århundrade först.
    Så trött på att ständigt bli utloggad, felaktiga priser/poäng etc.

    På deras FAQ står det som svar på frågan "Varför måste jag logga in igen?" -"Rensa cookies"??? Det är väl inget svar på frågan. Snarare en workaround. Att be mig rensa alla mina cookies varje gång jag blir utloggad på SAS hemsida är knappast en lösning. Jag har ingen lust att rensa alla mina cookies varje gång jag blir utloggad bara för att SAS har en usel hemsida.

    Och att i över ett års tid ha läst i tidningen i stolsryggen att SAS håller på att installera WiFi på sina plan är pinsamt.

    Någon som vet om SAS gör något åt detta?
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×